تاریخ انتشار: 1396/11/04 13:32
کد خبر: 163242

جلالی با تاکتیک فیروز کریمی، رو در روی برانکو

جلالی با تاکتیک فیروز کریمی، رو در روی برانکو

پس از گذشت بیست هفته از لیگ، تنها مربی‌ای که موفق به شکست دادن برانکو شده، مجید جلالی است که در بازی رفت پرسپولیس مغرور از بردن الاهلی عربستان را با گل دقیقه پنج مرتضی آقاخان شکست داد.

جلالی در بازی رفت با دفاع فرم‌دار و با اتکا به ضدحملات سرعتی موفق به بردن پرسپولیس شد. پرسپولیسی که در آن روز آشفته و ضعیف بازی کرد. در بازی برگشت نیز جلالی چاره‌ای جز استفاده از همان سبک بازی رفت ندارد. سبکی که در بازی با استقلال نیز تا حدودی به کار گرفت. سبکی که فیروز کریمی با آن موفق به متوقف کردن پرسپولیس شد. به نظر می‌رسد مجید جلالی بازیکنان بهتر و مناسب‌تری نسبت به کریمی برای ارائه سبک بازی مبتنی بر دفاع و ضدحمله دارد. دو سه بازیکن سرعتی به عنوان وینگر و مهاجم در اختیار جلالی است که با آنها می‌تواند خط دفاع پرسپولیس را ازار داده و آنها را مجبور به ماندن در زمین خود کند. ضمن اینکه در خط دفاعی نیز پیکان با وجود مدافع باتجربه‌ای چون امیرحسین صادقی و هافبک‌های دفاعی چون ابراهیمی و صادق بارانی می‌تواند به بسته نگه داشتن دروازه‌اش امید داشته باشد.

برانکو چندان در برابر جلالی در سه فصل اخیر موفق نبوده است. یک برد و دو باخت در پنج رویارویی قبلی با جلالی نشان از آگاهی آقامعلم به تاکتیک‌های هجومی برانکو دارد. باید دید که آیا برانکو موفق می‌شود تیمش را در مصاف با ضدتاکتیک جلالی برنده کند یا اینکه جلالی رکورد خوبش در برابر برانکو را حفظ می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjlpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری سرمربیان در هفته هفدهم اعلام شد