تاریخ انتشار: 1396/11/28 17:49
کد خبر: 159606

جزئیات قرارداد جدید علیپور با پرسپولیس؛ چه آپشن‌های جذابی!

مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با علی علیپور برای تمدید قرارداد از چند وقت پیش آغاز شده بود و طرفین به توافقات لازم رسیدند.
جزئیات قرارداد جدید علیپور با پرسپولیس؛ چه آپشن‌های جذابی!

 قرار است به زودی علیپور به همراه وکیل خود در دفتر باشگاه حاضر شده و قراردادش را به صورت رسمی تمدید کند. در همین راستا گزارش زیر را بخوانید که خواندنی است.

گلزن قائمشهری تا لیگ نوزدهم قرارداد دارد

شاید جالب باشد بدانید گلزن قائمشهری پرسپولیس تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد دارد اما به دلیل آن که شانس لژیونر شدن دارد، بنابراین باشگاه به دنبال تمدید آن است. گفته می‌شود قرارداد علیپور به مدت یک سال دیگر یعنی تا لیگ بیستم تمدید خواهد شد.

۵۵۰ میلیون تومان برای لیگ هفدهم!

ارزش مالی قرارداد فعلی علی علیپور برای لیگ هفدهم ۵۵۰ میلیون تومان است! تصورش را بکنید مهاجمی که تاکنون ۱۷ گل در لیگ برتر زده و در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دبل کرده است، چنین قراردادی دارد. این در حالی است که در همین لیگ برتر مهاجمان میلیاردی داریم که هنوز به اندازه انگشتان یک دست هم گل نزده‌اند!

پیشنهاد جدید باشگاه پرسپولیس

خبردار شدیم بنا بر درخواست علی علیپور و موافقت باشگاه پرسپولیس، قرارداد این بازیکن در ۳ سال بعدی به صورت تصاعدی بالا می‌رود. بدین‌ترتیب علیپور در لیگ هجدهم ۸۰۰ میلیون تومان، لیگ نوزدهم ۹۰۰ میلیون تومان و لیگ بیستم ۹۹۹ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

چرا ۹۹۹ میلیون تومان؟!

شنیدیم بنا بر درخواست علی علیپور روی کاغذ قرارداد میلیاردی با پرسپولیس بسته نشده است. قرار است در لیگ بیستم ارزش قرارداد این مهاجم گلزن ۹۹۹ میلیون تومان باشد.

آپشن قرارداد علیپور

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که در قرارداد جدید علی علیپور آپشن هم گنجانده خواهد شد. به چه صورت؟ توضیح می‌دهیم؛ قهرمانی در لیگ برتر، آقای گل شدن در لیگ برتر و حضور در ۷۰ درصد مسابقات هر یک ۱۰ درصد به قرارداد مهاجم گلزن قائمشهری خواهد افزود.

به نظر می‌رسد تمدید قرارداد بهترین مهاجم لیگ برتر یک موفقیت بزرگ برای باشگاه پرسپولیس باشد. این اتفاق هم برای علیپور و هم برای باشگاه سودمند بوده و به قول معروف معامله برد- برد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4baje5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خواسته علیپور پس از 2 سال محقق شد؛ قرارداد میلیاردی با آپشن‌های فوق‌العاده