تاریخ انتشار: 1396/11/29 20:29
کد خبر: 159445

پرسپولیس و استقلال می توانند در آسیا مدعی باشند

«غلامرضا فتح آبادی» بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال تهران، گفت: پرسپولیس و استقلال شروع بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و می توانند در این رقابت ها مدعی باشند.
پرسپولیس و استقلال می توانند در آسیا مدعی باشند

فتح آبادی در خصوص هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال با آمدن «وینفرد شفر» شرایط بسیار متفاوتی پیدا کرده و از یک تیم بیمار به یک تیم بسیار خوب تبدیل شده که در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا قدرت خود را به اثبات رساند.

وی افزود: شفر تجربه مربیگری در حوزه خلیج فارس را دارد و این کمک زیادی به تیم خواهد کرد. استقلال روز سه شنبه سخت ترین بازی خود را مقابل الهلال برگزار خواهد کرد و امیدوارم بتواند با گرفتن سه امتیاز این بازی تقریبا صعود خود را قطعی کند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: بازی های دور رفت در لیگ قهرمانان آسیا بسیار آسان تر است و باشگاه های ما باید از این فرصت بهره ببرد.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط پرسپولیس با تمام تیم های ایرانی متفاوت و این تیم از بازیکنان بسیار خوب و کادرفنی با دانش و به روز برخوردار است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس با استفاده درست از بازیکنان خود توانست بازی نخست را با قدرت آغاز کند و امیدوارم در هفته دوم هم به موفقیت برسد.

وی تصریح کرد: السد تیم بسیار قدرتمند تری نسبت نسف قارشی است اما این تیم را نمی توان قوی تر از پرسپولیس دانست.

فتح آبادی اظهار کرد: امیدوارم در کنار پرسپولیس و استقلال تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن نیز به روزهای خوب خود بازگردند و بتوانند در مقابل حریفانشان به موفقیت برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xn6rb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نحوه پخش مستقیم بازی‌های این هفته استقلال و پرسپولیس