تاریخ انتشار: 1396/11/29 22:06
کد خبر: 159429

خلوت‌ترین نقل‌وانتقالات در انتظار آبی پوشان استقلالی

فصل جاری لیگ برتر به زودی تمام می‌شود و باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات به دنبال تمدید قرارداد ستاره‌ها و همین‌طور جذب بازیکنان جدید خواهند بود. در این بین بازیکنانی هم باید از تیم‌های خود خداحافظی کنند.
خلوت‌ترین نقل‌وانتقالات در انتظار آبی پوشان استقلالی

روزنامه خبرورزشی نوشت: باشگاه استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که در سال‌های گذشته ورودی‌های زیادی داشته ولی به نظر می‌رسد در سال آینده، این باشگاه یکی از کم‌کارترین باشگاه‌های لیگ برتر خواهد بود. نگاهی به قرارداد بازیکنان استقلال نشان می‌دهد اکثر آن‌ها برای فصل آینده نگرانی چندانی ندارند.

آبی‌ها با بازیکنانی چون سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، جابر انصاری و... قرارداد دارند البته بازیکنانی مثل خسرو حیدری، مهدی رحمتی و پژمان منتظری هم با استقلال قرار دارند ولی از همین حالا شایعاتی درباره آینده آنها در استقلال شنیده می‌شود. هنوز مشخص نیست مثلاً رحمتی فصل بعد حتماً در استقلال باشد یا نه؟ خسرو حیدری هم جزو بازیکنان باتجربه‌ای است که به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک می‌شود و خودش تمایل دارد بماند و با یک افتخار از استقلال خداحافظی کند.

اما سؤال اینجاست که استقلال از حالا به فکر تمدید قرارداد کدام بازیکنان است؟ مهمترین بازیکنی که باشگاه از الان برای تمدید قراردادش نقشه کشیده، امید ابراهیمی است. این بازیکن در سال‌های اخیر، با استقلال یک ساله بسته است. در دو فصل قبل او تلاش کرد به قطر برود ولی موفق نبود و در ایران ماند. امید احتمالاً برای فصل آینده هم تمدید می‌کند. بازیکن دیگری که باشگاه به دنبال تمدید قراردادش است، وریا غفوری نام دارد. این بازیکن در تابستان با استقلال یک ساله تمدید کرد و حالا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم است. وریا هم تمایل زیادی به تمدید قراردادش دارد و احتمالاً می‌ماند. روزبه چشمی هم از جمله بازیکنانی است که قراردادش تمام خواهد شد و باشگاه در تلاش است او را هم حفظ کند. سرور جپاروف هم امسال این‌قدر خوب کار کرده که باشگاه در پی تمدید قراردادش باشد. البته او خودش گفته بعد از فینال حذفی در این باره تصمیم‌گیری می‌کند. دیگر بازیکنانی هم که قراردادشان تمام خواهد شد، اظهار نظری نکرده‌اند. وضعیت تمدید قرارداد یکی مثل قربانی اما مشخص نیست. او امسال خیلی تحت فشار بوده و بی‌شک اگر در ادامه خوب بازی کند، جزو بازیکنانی است که باشگاه او را نگه می‌دارد.

در این بین بازیکنانی چون فرشید باقری و لئوناردو پادوانی هم آزاد می‌شوند و قراردادشان به احتمال زیاد تمدید نمی‌شود. با خرید دو بازیکن خارجی به نام‌های تیام و بویان هم به نظر می‌رسد فعالیت استقلال در نقل و انتقالات تابستانی سال آینده بسیار کم باشد. تیم رقیب یعنی پرسپولیس اما یک مشکل بزرگ دارد و از نقل و انتقالات محروم است. بی‌شک در این شرایط آبی‌ها می‌توانند ساده‌تر بازیکنان مورد نظر خود را گلچین کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9r7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره کلیدی استقلال مشکلی برای بازی با الهلال ندارد