تاریخ انتشار: 1395/04/21 14:42
مربی بازیکن پرسپولیس؛
کد خبر: 274552

ماهینی می تواند بهتر از رضائیان شود

رجبی، مربی ماهینی گفت: ماهینی جایگزین خوبی برای رضائیان است
ماهینی می تواند بهتر از رضائیان شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، پیمان رجبی، درباره تمرینات این روزهای حسین ماهینی اظهار داشت: حسین چند روزی است که زیر نظر من کار می کند. من این بازیکن را از سال ها قبل می شناسم و می دانم چه توانایی هایی دارد در تمریناتی که این روزها انجام می دهیم روی بحث قدرتی او کار می کنم. 

وی افزود: ماهینی خیلی آماده است و الان بهترین زمان است تا به تمرینات تیمی اضافه شود. او یک مقدار مشکلات قدرتی داشت که این مشکلات به حداقل رسیده و از نظر بدنی در بهترین فرم قرار دارد. 

رجبی در پاسخ به این سوال که به نظر او ماهینی می تواند جایگزین خوبی برای رضاییان باشد گفت: به نظر من حسین حتی می تواند بهتر از رضاییان باشد چون از نظر بدنی آماده تر است. 

این مربی در ادامه افزود: من مشکل بزرگ فوتبالیست های ایرانی را نوع دویدن آنها می دانم. این یک معضل است که در فوتبال ما وجود دارد. وقتی در مسابقات یورو دویدن رونالدو را می بینم لذت می برم زیرا زیبا می دود. 

رجبی در پایان درباره استفاده برخی باشگاه ها از دستگاه GPS خاطرنشان کرد: تنها با بستن GPS نمی توان گفت بدنسازی خوبی صورت گرفته است. یک مربی بدنساز باید با ورزشکار خود زندگی کند. تیم های فوتبال ما به دلیل برخی مشکلات در طول فصل با افت بدنی مواجه می شوند. 

منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lq5e

آخرین اخبار