تاریخ انتشار: 1395/06/25 13:06
کد خبر: 261330

برانکو فرمول قهرمانی پرسپولیس را پیداکرده است

عبدالله ویسی سرمربی سال قبل خوزستان که این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر رساند آیا فرمول قهرمانی را به برانکو یاد داده است؟
 برانکو فرمول قهرمانی پرسپولیس را پیداکرده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فصل گذشته نقطه قوت تیم برانکو خط حمله تیمش بود. خط حمله‌ای آتشین که کمتر تیمی توانست از دست آن‌ها جان سالم به در ببرد و دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. با این حال با آمار گل‌زنی فوق‌العاده، پرسپولیس نبرد قهرمانی را با استقلال خوزستانی از دست داد که کمتر از دو سوم این تیم گل زده بود و البته عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاع داشته. ظاهرا برانکو این فصل قصد دارد از روی دست ویسی تقلب کرده و راه او را برای قهرمانی پیش‌بگیرد. دفاع عالی و حمله متوسط.

 

بهترین خط حمله فصل گذشته لیگ، در حال حاضر با زدن فقط 4 گل در 5 بازی ابتدایی، میانگینی ضعیف‌تر از یک گل زده در هر مسابقه دارد. آن‌ها در جدول گلزنان، حتی در نیمه بالای جدول هم نیستند و بیشتر از 8 تیم لیگ برتری، از تراکتورسازی نزدیک‌ترین تعقیب کننده آن‌ها گرفته تا فولاد نگون بخت در قعر جدول، بیشتر از آن‌ها به حریفان‌شان گل زده‌اند. با این‌حال به نظر نمی‌رسد که برانکو از این وضعیت نگران باشد. او در فصل نقل وانتقالات هم نشان داد که بیشترین دغدغه‌اش خط دفاعش است و تا الان نتایج خوبی دراین فاز گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8g68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه جالب سلطان برای دربی