تاریخ انتشار: 1395/06/25 14:22
اختصاصی/
کد خبر: 261312

خسرو در برابر ربیع خواه/ خیال راحت حیدری و استقلال

جمعه، دربی تهران برگزار می‌شود و رویارویی‌های حساسی بین ستاره‌های بزرگ دو تیم شکل می‌گیرد.
خسرو در برابر ربیع خواه/ خیال راحت حیدری و استقلال

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، یکی از برنامه‌های اصلی منصوریان در این فصل، استفاده از سانترهای خسرو حیدری برای گلزنی بوده است. جمعه روبروی خسرو، ناشناخته‌ترین بازیکن پرسپولیس قرار می‌گیرد. بازیکنی که اول فصل، خودش هم انتظار نداشت همه هفته‌های ابتدایی و حتی در دربی تهران، مدافع چپ پرسپولیس باشد.

 

محسن ربیع‌خواه:

تنها تاکتیک استقلال، سانترهای خسرو حیدری است و پرسپولیسی‌ها برای ثبت کلین شیت دیگر، فقط باید او را مهار کند. شاید محسن ربیع‌خواه، تجربه و کیفیت لازم برای این کار را نداشته باشد و برانکو در دربی، باید سراغ گزینه‌هایی مثل آرام طبع یا انتقال ماهینی به سمت چپ دفاع برود. ربیع‌خواه و ماهینی و آرام طبع، همگی از خسروی پا به سن گذاشته، شرایط بدنی بهتری دارند و فقط باید تمام بازی تمرکزشان را حفظ کنند تا آخرین شانس استقلال برای رسیدن توپ به محوطه جریمه پرسپولیس هم از بین برود.

 

خسرو حیدری:

خسرو حیدری تنها بازیکن دربی هشتادوسوم است که با وجود حضور نداشتن در خط حمله، زهردار است. خسرو در هشت فصل اخیر 27 پاس گل ارسال کرده. نکته امیدوارکننده برای استقلالی این است که ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس هم مقابل خسرو صف‌آرایی می‌کند. خسرو به راحتی می‌تواند با سر توپ‌هایش، ربیع‌خواه را زمین‌گیر کند و با ارسال‌هایش بلای جان تیم برانکو شود. سانترهایی که مهم‌ترین برنامه گلزنی تیم علیمنصور هم هست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmvk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خسرو برای کی‌روش و تیم‌ملی بازی کرد!

حیدری: مربی در 5هفته نمی تواند شق‌القمر کند
وضعیت دربی با بقیه بازی ها متفاوت است