تاریخ انتشار: 1395/04/22 11:57
از هواداران عذرخواهی می‌کنم
کد خبر: 274398

برانکو: محرمی جای رضاییان را پر می‌کند/ زمان‌بندی جام شهدا با برنامه‌های ما همخوانی ندارد

سرمربی پرسپولیس گفت: صادق محرمی می‌تواند جای رامین رضاییان را در تیم پر کند.
برانکو: محرمی جای رضاییان را پر می‌کند/ زمان‌بندی جام شهدا با برنامه‌های ما همخوانی ندارد

برانکو ایوانکوویچ در مورد آخرین وضعیت تیمش در اردوی اوکراین گفت: قبل از هر چیز هواداران بخاطر مدت زیادی که از ایران دور هستیم  عذرخواهی می‌کنم اما به زودی برمی‌گردیم. اردوی 14 روزه در کیف از برنامه‌های ما بود. هتل و امکانات اینجا عالی است و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: از طریق این بازی‌ها توانستیم پتانسیل بچه‌ها را ارزیابی کنیم و سطح آمادگی‌شان را سنجیدیم. جا دارد از بازیکنان جدید تیم تمجید کنم. آنها با شوق و خواست فراوان در تمرینات شرکت می‌کنند و قطعا یک تقویت خوب برای تیم خواهند بود. بیرانوند، سیدجلال حسینی و امیری به عنوان ملی‌پوشان ما هستند، ساسان انصاری بازیکن بسیار خوبی است و تا حالا کیفیت خودش را نشان داده و آرام طبع و بازیکنان جوانی مثل آقایی و احسان علوان‌زاده به زودی خودشان را به تیم تحمیل می‌کنند. مطمئن هستم محرمی هم با موفقیت زیاد جای رامین رضاییان را خواهد گرفت.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: گولچ یک مقدار زمان نیاز دارد تا خودش را با تیم تطبیق دهد. متاسفیم که ماهینی نتوانست در این اردو با ما باشد اما مطمئن هستم که او هم خیلی زود خودش را به تیم نزدیک خواهد کرد. می دانم تمام مدتی که دور از ما بوده تمرین داشته و حتما تیم زمین‌گیر نخواهد شد.

وی در  ادامه درباره انصراف از جام شهدا اظهار داشت: با تمام احترامی که برای شهدای معظم قائلیم امکان حضور در این جام را نخواهیم داشت چون ما وقتی از اردو برمی‌گردیم شرایط پیچیده‌ای داریم. از طرفی نمی‌دانیم اولین بازی لیگ ما با چه تیمی  برگزار خواهد شد. به همین دلیل نتوانستیم تاریخ پیشنهادی جام شهدا را بپذیریم. همه می‌دانند چقدر برای جام شهدا ارزش قائل هستیم و سال گذشته در این جام شرکت کردیم. متاسفانه امسال زمان بندی جام شهدا با برنامه‌های ما همخوانی ندارد. نمی‌دانیم بازی اول ما در چه تاریخی برگزار می‌شود و ممکن است با یکی از همین حریفان جام شهدا بازی داشته باشیم. از طرفی ما پنجشنبه 24 تیرماه به تهران برمی‌گردیم و طبیعی است که باید به بازیکنان دو رو‌ز استراحت دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27joag

آخرین اخبار