تاریخ انتشار: 1395/04/22 13:04
کد خبر: 274381

ویسی: با وجود برخی مخالفت ها نویدکیا را برگرداندیم

سرمربی سپاهان گفت: به خاطر حرمت شهدا و اینکه ما را دعوت کردند ما به تورنمنت بابل می رویم.
ویسی: با وجود برخی مخالفت ها نویدکیا را برگرداندیم

 عبدالله ویسی درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات و تمرین اظهار داشت: در شرایط نقل و انتقالات ما کارمان را به نحو احسن انجام دادیم. با بازیکنان مدنظر صحبت کردیم و قرارداد توانستیم ببندیم. روند خیلی خوبی را در نقل و انتقالات در پیش گرفته بودیم. یکی، دو بازیکن می خواستیم بگیریم که متاسفانه نشد. اگر توانستیم این کار را انجام می دهیم اگر نه با همین بازیکنان که گرفتیم لیگ را شروع می کنیم تا ببینیم اوضاع ما چطور می شود.

وی افزود: ما بازی دوستانه نتوانستیم زیاد انجام دهیم. به خاطر حرمت شهدا و اینکه ما را دعوت کردند ما می رویم. دو بازی انجام می دهیم. اگر توانستیم بازی سوم را هم انجام می دهیم. اگر نه به تهران بر می گردیم و تست پزشکی را انجام خواهیم داد و به اصفهان بر می گردیم و آماده شروع لیگ می شویم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: یک بازی دیگر در اصفهان انجام می دهیم و در زمین خودمان. اگر بتوانیم در فولاد شهر بازی می کنیم یا در نقش جهان که با شرایط آشنا شویم.

ویسی درباره بازگشت نویدکیا گفت: هم پیشکسوت ها برای ما قابل احترام هستند و محرم هم اینجا زحمت کشیده و برای ما قابل احترام است. ما می خواستیم مردم اصفهان را خوشحال کنیم. محرم طرفدارانی اینجا داشت و مردم دوستش داشتند. عده ای هم مخالف بودند. ولی ما این کار را انجام دادیم که همه با هم همبستگی ایجاد کنیم و اتحاد پیدا کنیم که بتوانیم سپاهان را سربلند کنیم. هم پیشکسوتان گام بسیار بزرگی برداشتند که من از آنها تشکر می کنم. هم محرم از موضع خود کوتاه آمد. امیدوارم که همه با هم دست به دست هم دهیم که یک سپاهان بسیار قوی و قابل تقدیر راهی لیگ کنیم  و مردم را خوشحال کنیم.

وی در پایان گفت: ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g68px

آخرین اخبار