تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:24
کد خبر: 260412

استقلال خوزستان - پیکان/ بالاخره جلالی می برد؟

دیدار استقلال خوزستان و سایپا از هفته هفتم لیگ برتر فردا در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.
استقلال خوزستان - پیکان/ بالاخره جلالی می برد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال خوزستان تا اینجا نشان داده که با تیم با کیفیت فصل گذشته فاصله دارد . شاگردان پورموسوی به طور میانگین در هر بازی ۵/۱ گل دریافت کرده‌اند. آنها هفته گذشته در آبادان صنعت نفت را متوقف کردند و حالا میزبان تیمی هستند که در شش بازی قبلی رنگ پیروزی را ندیده‌ است.

مجید جلالی اصلا دوست ندارد که بدون پیروزی به تعطیلات بروند. آقا معلم بازی در اهواز را خوب بلد است. بازیکنانش باید قدر فرصت‌هایشان را بدانند. پیروزی و کسب سه امتیاز بازی برای هر دو مربی بسیار حیاتی است چرا که شاید در صورت باخت چند پله سقوط کنند.

 

عزت‌ا... پورقاز

تک گل تیمش را در بازی با نفت آبادان زد. سرمربی پیکان می‌داند که مدافع آبی‌های خوزستانی به لحاظ فنی چه توانایی‌هایی دارد. عزت‌ا... پورقاز که حالا به اردوی تیم ملی هم دعوت می‌شود خیلی تلاش می‌کند که همچنان نظر مساعد کی‌روش را در مورد خودش داشته باشد. او به همراه طیبی زوج خوبی را در قلب دفاع تشکیل داده‌اند.

 

رحمان احمدی

در فصل جاری یکی بازیکنان تاثیرگذار پیکان بوده که تا حدودی خیال مجید جلالی را درون دروازه راحت کرده اما چون پیکان همچنان در حسرت برد است کیفیت بالای احمدی به چشم نیامده است. رحمان امروز مقابل قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیرد تیمی که خط حمله خوبی دارد و محکی جدی برای احمدی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmew6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان احمدی کاپیتان پیکان در لیگ شانزدهم