تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:30
کد خبر: 260411

طلسم بردن ذوب آهن/ 1512 روز!/ کار سخت منصوریان در برابر یحیی

آخرین بار استقلال 1512 روز قبل توانست ذوب آهن را در لیگ برتر شکست بدهد.
طلسم بردن ذوب آهن/ 1512 روز!/ کار سخت منصوریان در برابر یحیی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در این بازه زمانی 4 سال و یک ماه و 20 روزه دو تیم 7 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که ذوبی ها 3 بار برنده شده و 4 بازی بدون برنده بوده است. نکته جالب اینکه در 3 فصل اخیر، همیشه بازی رفت را ذوب آهن برده و بازی برگشت برنده نداشته است.

در این بازه زمانی دو تیم 3 بار هم در جام حذفی مصاف داده اند که یک بار استقلال برده و در دو بازی آخر ذوب آهن در ضربات پنالتی برنده شده است.

 

لیگ پانزدهم

ذوب آهن در ورزشگاه آزادی با 2 گل استقلال را شکست داد. در بازی برگشت هم دوئل دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی در فولادشهر به پایان رسید.

 

لیگ چهاردهم

بازی رفت در خانه ذوب آهن برگزار شد و آنها با نتیجه 2 بر یک برنده دوئل فولادشهر شدند. بازی برگشت در ورزشگاه آزادی 2 گل داشت ولی بدون برنده به پایان رسید.

 

لیگ سیزدهم

بازی رفت در فولادشهر برگزار شد و ذوب آهن 2 بر صفر به پیروزی رسید. بازی برگشت در تهران بدون برنده و با نتیجه یک بر یک تمام شد.

 

لیگ دوازدهم

بازی برگشت در فولادشهر گلی نداشت ولی در بازی رفت استقلال با گل امین منوچهری که تنها گل او با پیراهن استقلال در تاریخ لیگ برتر هم هست، برنده شد. این آخرین پیروزی استقلال برابر ذوب آهن بود که 10 مرداد 1391 رقم خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klzo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان، رحمتی و رضایی به استقبال ذوب آهنی ها رفتند}عکس