تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:46
کد خبر: 260406

تراکتورسازی- سیاه جامگان/ صدر همچنان در اختیار تبریزی ها می ماند؟

تیم های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان سه شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، برگزار کننده دیدار هفته هفتم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود.
تراکتورسازی- سیاه جامگان/ صدر همچنان در اختیار تبریزی ها می ماند؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، شاگردان امیر قلعه نویی پس از کسب یک برد شیرین خارج از خانه مقابل ذوب آهن در اصفهان و با توجه به توقف پرسپولیس مقابل استقلال، طعم صدرنشینی را در هفته ششم چشیدند.  تراکتوری ها در حال حاضر با  امتیاز مشترک 12 با پرسپولیس و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارند و این هفته باید در تبریز به مصاف سیاه جامگانی بروند که معمولا حریف خطرناکی برایشان محسوب می شود . بدون شک پیروزی در این دیدار تنها هدف سرخ پوشان خواهد بود چرا که این تیم برای باقی ماندن در صدر احتیاج به تک تک امتیازات بازی های این چنینی دارد.

 

کسب دو برد، سه مساوی، یک شکست، نه امتیاز و قرار گرفتن در رده ششم سیاه جامگان را به تیمی متفاوت نسبت به سال قبل تبدیل کرده است. آنها در روزهای پایانی لیگ پانزدهم برای بقا می جنگیدند ولی اینک خود را در میان تیم های بالانشین می بینند. نماینده شهر مشهد که معمولا مقابل تراکتورسازی نتایج خوبی گرفته و در آخرین دیدارش با این تیم نیز با برد زمین را ترک کرده، فردا در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی با تیم خطرناکی روبرو خواهد شد و به نظر می رسد کسب یک امتیاز نیز توشه خوبی از این سفر  برای مشهدی ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8re5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در رختکن تراکتورسازی چه گذشت؟

فولاد گل گهر را گل باران کرد
نتایج هفته دوم لیگ برتر جوانان کشور