تاریخ انتشار: 1395/06/30 15:16
کد خبر: 260368

برانکو: از حضور در اصفهان هیجان‌‌زده‌ام

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان از هیجان زدگی بالای خود برای این تقابل خبر داد.
برانکو: از حضور در اصفهان هیجان‌‌زده‌ام

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ که بعد از دو تساوی مقابل دو مدعی جدی لیگ برتر، اینبار در گام سوم سپاهان را پیش روی خود می بیند، در نشست خبری خود در اصفهان به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

 

این بازی هیجان انگیز است

بازی با سپاهان همیشه جایگاه خاصی برای ما داشته است و همیشه وقتی به اصفهان می‌آییم هیجان خاصی داریم. بعداز بازی تراکتورسازی و استقلال این سومین دربی ماست و یکی از قشنگ ترین مسابقات. در مورد سپاهان نیازی به صحبت  کردن  نیست. تیمی که در 10 سال گذشته پرافتخارترین تیم در فوتبال ایران بوده است. این تیمی است که بسیار عالی سازماندهی شده است. طبیعی است که بعد از عدم موفقیت در سال گذشته این تیم امسال جوان شده است و مربی قهرمان فصل گذشته را به تیم خود اضافه کرده ام. ایشان سال گذشته بهترین مربی لیگ شد.

 

در انتظار یک دربی واقعی هستم

باید به عبدالله ویسی تبریک بگویم که توانسته در این مدت کوتاه تیمی فوق العاده تدارک ببیند و در کنار ما و تراکتورسازی یکی از مدعیان لیگ است. از فضایی که فردا در بازی  حاکم است خوشحالیم ما انتظار یک دربی واقعی را داریم. مثل همیشه که بازی های پرسپولیس و سپاهان جالب از آب در می آید. قبل از بازی با تراکتورسازی و استقلال هم گفتم که برنده پیشاپیش مشخص نیست زیرا هر دربی شرایط خاص خود را دارد فردا هم همین شرایط حاکم است. موقعیت ما و سپاهان در جدول به اندازه کافی گویای این مساله است که برنده مشخص نیست.

 

کمال و فرشاد نیستند، گولچ بازگشته

کمال کامیابی نیا فردا در تیم ما حضور ندارد و همچنین احمدزاده که مصدوم است و به بازی نمی رسد. بقیه بازیکنان ما همه کاندیدای بازی هستند. گولچ هم 15 روز از تیم دور بود و الان به تیم ما اضافه شده است.

 

رضاییان جریمه نشده است

مساله ای به نام جریمه انضباطی در بازی نداریم. رضاییان تا به حال تنها 8 تمرین با ما داشته است و عملا بدون  گذراندن تمرینات آماده سازی به ما اضافه شده است.

 

بدون کمال و فرشاد سخت نیست؟

در این شرایط بهتر از ترکیبی از جوانان و باتجربه ها استفاده کرد. می خواهیم در چنین شرایطی بازیکنان مان تمام شوق و انگیزه خود را به کار گرفته تا مثل همه مسابقات برای حداکثر امتیاز به میدان برویم. این یک دربی بزرگ است و افتخاری است در این مسابقات بزرگ حضور پیدا کنیم.

 

نبودن امیری باعث مشکل گلزنی شد

در فاز هجومی به اندازه کافی موثر نبوده ایم و موقعیت های زیادی را از دست داده ایم البته در این مورد مسایل مثبتی هم وجوددارد برای مثال در دربی مقابل استقلال گل نزدیم ولی شانس های مسلم گل داشتیم. در حالی که بیرانوند هم چند واکنش خیلی خوب داشت. طبیعی است که ما مدام کار می کنیم تا این نواقص را برطرف سازیم. در برابر تراکتور  و استقلال به دلیل نبودن امیری مشکل داشتیم اما فوتبال همین است و ممکن است یک نفر در تیم نباشد.

 

همه ما از کیفیت دیدارها لذت می بریم

این خیلی زیباست که چنین رقابت های هیجان انگیزی بین استقلال و پرسپولیس و سپاهان وجود دارد. آنچه خیلی زیباست این مساله است که این دربی ها از جانب ورزش جوانمردانه خارج نشده است. تجربه من می گوید که در بازی با سپاهان هواداران این تیم بسیار پرشور تشویق می کنند تا تیم شان نتیجه بگیرد. آن چیزی که هواداری را در فوتبال زیبا می کند تعامل بین هواداران دو تیم است. نباید به اختلافات جزیی توجه کرد. همه ما که در فوتبال حضور داریم از مربی گرفته تا کادر مدیریت و بازیکنان باید افتخار کنیم به شرایط اینچنینی که بین تیم ها وجود دارد.

 

تعطیلات به آماده سازی ما لطمه می زند

در تبریز ما بعد از یک ماه تعطیلی وارد میدان شدیم. می توانم بگویم اندکی قبل از سفر به تبریز همه بازیکنان کنار هم جمع شدند و تیم کامل شد. این کار آسانی نیست که یک ماه تعطیل باشیم و بعد بخواهیم بازی کنیم. متاسفانه قرعه اینگونه به نام ما خورد که اول در تبریز بعد در تهران و آنگاه در اصفهان به میدان برویم. تعطیلی لیگ بعد از این مسابقه به ضرر آماده سازی ماست.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyv6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از بازگشت رامین، برانکو خوشحال است یا ناراحت؟