تاریخ انتشار: 1395/06/31 23:01
کد خبر: 260093

خسرو حیدری هم چنان پشت درهای بسته تیم ملی

سرمربی تیم ملی اسامی 17 بازیکن بدون لژیونرها را اعلام کرد.
خسرو حیدری هم چنان پشت درهای بسته تیم ملی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اسامی که اعلام شد، همه فکر کردند شاید اشتباه صورت گرفته  است، چون نه کسی از گذشته حذف شده بود و نه کسی اضافه و این یعنی درب های تیم ملی نه تنها باز نیست بلکه سه قفله شده و کلیدش هم انداخته اند درون اقیانوس و خلاص!

 

اسامی که اعلام شد، تصور این بود حداقل چند تغییر داشته باشد که این گونه نبود و افراد تیم ملی چه خوب بودن چه بد، همه دعوت شدن و کسی هم اضافه هم نیومد تا تیم ملی برخلاف گفتههای سرمربی تیم ملی، درهایش بسته باشد.

 

کی روش وقتی به برنامه نود آمد، فردوسی پور در مورد خسرو حیدری از او سوال کرد که گفت: مگه می شود خسرو را فراموش کنم؟ درهای تیم ملی برای همه باز است و تجربه خسرو هم بکار من خواهد آمد.

 

اما این فقط در حد یک حرف بود، دست بر قضا خسرو بعد از تعطیلات لیگ و شروع مجدد، یکی از خوبهای استقلال بود و با نفوذها و سانترهای خطرناکش حریفان را با مشکل مواجه کرد، ولی باز دیدیم هیچ خبری نیست و انگار نه انگار لیگی وجود دارد و مربیان تیم ملی هم بازیکنان را زیر نظر دارند.

 

به هر حال سرمربی تیم ملی باید مواظب باشد که انگیزه بازیکنان برای درخشش در لیگ از بین نرود و از طرفی هم حاشیه امنیت برای دعوت شدگان بوجود نیاید و گرنه ممکن است اتفاقات بدی بیفتد که تاوانش از دست دادن حضور در جام جهانی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyrbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هلیلویچ: ما از اعماق قلبمان نارحتیم
امارات دو سه بازیکن خیلی بزرگ دارد؛