تاریخ انتشار: 1395/07/01 15:31
کد خبر: 259950

برانکو مرد فاتح قلعه های تبریز و اصفهان

عصر روز چهارشنبه پرسپولیس با هدایت برانکو موفق به شکست سپاهان در فولاد شهر شد.
برانکو مرد فاتح قلعه های تبریز و اصفهان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، این آخرین بازی ال کلاسیکوی ایران در فولاد شهر بود چرا که از سال آینده این مسابقه در نقش جهان معروف برگزار می شود.

د ر این مدت مطمینا فولاد شهر یکی از بدترین خاطرات را برای پرسپولیسی ها رقم زده بود و دیروز این تیم بعد از 13 سال توانست که سپاهان را در این ورزشگاه شکست دهد که الحق  برد بسیار شیرینی بود و باختی بسیار دردناک برای سپاهانی ها.

نکته جالب توجه در مورد برانکو است مردی که با هدایت پرسپولیس بازی های زیبا و جذابی را به نمایش گذاشته باعث اشتی تماشاگران با فوتبال شده و رکوردهای جالبی را با پرسپولیس در فوتبال ایران خلق کرده است .

برانکو حالا علاوه بر خلق رکوردهای مثبت به نوعی رکوردهای منفی پرسپولیس در لیگ را هم پاک می کند مثل فتح تبریز بعد از 10 سال که با برد سال گذشته در برابر تراکتور بدست امد و البته فتح قلعه فولادین سپاهان در اصفهان با نتیجه درخشان 3-1.

قدم بعدی برانکو  برتری در برابر یحیی گل محمدی و ذوب اهن در هفته 14 خواهد بود .

پرسپولیس از بازی با هدایت دایی در اصفهان که 3-1 ذوب را برد بعد از آن 3 فصل قبل در لیگ برتر بازهم با هدایت دایی بود که در آزادی شاگردان یحیی را با نتیجه 1-0 و با  ضربه سر مهدی طارمی شکست داده است  و هرگز نتوانسته ذوب آهن را در لیگ و جام حذفی ببرد.

نویسنده: حسام نیک پی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nj9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد تاکتیکی و تعویض های شطرنج وار برانکو- قلعه نویی