تاریخ انتشار: 1395/07/02 17:53
کد خبر: 259787

سیاه جامگان و استقلال در ثامن/ ورزشگاه جدید فعلا افتتاح نمی شود

خبر برگزاری بازی سیاه جامگان و استقلال در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) تکذیب شد.
سیاه جامگان و استقلال در ثامن/ ورزشگاه جدید فعلا افتتاح نمی شود

خبر افتتاح ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) در بازی هفته هشتم سیاه جامگان و استقلال تکذیب شد. بدین ترتیب این بازی هم مثل سالیان گذشته در همان ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود. مدیران ورزشی استان خراسان رضوی به دنبال افتتاح این ورزشگاه در یک بازی ملی هستند.

رییس هیئت فوتبال استان می گوید:«آخرین صحبتی که درباره افتتاح این ورزشگاه مطرح شد به بازی عراق و تایلند بازمی گردد که با مخالفت مسئولان همراه شد و هنوز مشخص نیست که دیدار افتتاحیه این ورزشگاه با کدام بازی انجام شود. ورزشگاه امام رضا (ع) قطعا برای تماشاگران مشهدی به دلیل دسترسی بهتر و امکاناتی که دارد ورزشگاه بهتری است اما تا زمانی که این ورزشگاه افتتاح نشود در ورزشگاه ثامن میزبان مسابقات خواهیم بود و هر زمان که مسئولان اعلام آمادگی کنند، این ورزشگاه استانداردهای لازم را جذب کند در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان بازیهای لیگ برتری هستیم».

یکی دیگر از مسئولان ورزشی استان هم می گوید:«این ورزشگاه تا بعد از ماه محرم و صفر به هیچ وجه افتتاح نخواهد شد. اولویت اول ما برای افتتاح این ورزشگاه مدرن و مجهز برگزاری یکی از بازیهای تیم ملی خواهد بود و در این رابطه رایزنی های خوبی نیز با مسئولین فدراسیون فوتبال انجام شده است».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opg8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازگشت هافبک استقلال به تمرینات
در صورت تایید تیم پزشکی استقلال