تاریخ انتشار: 1395/07/09 00:28
کد خبر: 258643

نگرانی های پرسپولیس و داستانی در حال تکرار

تعطیلی لیگ در لیگ های مختلف به ضرر پرسپولیس تمام شده است حالا این نگرانی باز هم به سراغ برانکو و پرسپولیس آمده است.
نگرانی های پرسپولیس و داستانی در حال تکرار

پرسپولیس برانکو تازه روی فرم آمده و در بازی با سپاهان، رگه‌های روشنی از تیم قدرتمند فصل گذشته را به نمایش گذاشت. با این وجود آنها کمی بدشانس بودند که بلافاصله بعد از انجام این بازی، مسابقات لیگ برتر تعطیل شد و بین دو بازی قرمزها، 24روز وقفه افتاد.

تجربه فصل گذشته و امسال نشان می‌دهد هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس برانکو در زمینه تعطیلات لیگ آسیب‌پذیر نبوده است. چه پارسال و چه امسال هر زمان برگزاری بازی‌ها متوقف شد، پرسپولیس در بازگشایی رقابتها نتوانست کیفیت همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد و مدتی طول کشید تا این تیم دوباره جا افتاد.

به عنوان مثال فصل گذشته لیگ برتر در همین مقطع، یعنی بعد از بازی هفته هفتم پرسپولیس برابر تراکتورسازی تعطیل شد، اما سرخپوشان در بازگشت به میادین در بازی خانگی با صبا نتوانستند همان تیم همیشگی باشند و متوقف شدند.

در مثالی دیگر، وقتی بین دو بازی هفته سیزدهم و چهاردهم وقفه افتاد، تیم برانکو کیفیتش را از دست داد. این تیم اگرچه در بازگشت به لیگ موفق شد گسترش‌فولاد را با یک گل شکست بدهد، اما آنقدر بد بازی کرد که خود برانکو هم آخر بازی لب به اعتراف گشود و از خوش‌شانسی شاگردانش حرف زد.

این موضوع در مورد تعطیلی نیم‌فصل که بعد از هفته هفدهم اعمال شد هم به چشم می‌خورد؛ جایی که پرسپولیس در هفته هجدهم بعد از یک ماه به میدان رفت و در ورزشگاه آزادی برابر سپاهان متوقف شد. سرخپوشان به ویژه نیمه اول آن مسابقه را بسیار بد بازی کردند.

فعلا و در لیگ شانزدهم نیز همین قاعده رعایت شده. شاگردان برانکو در بازی هفته چهارم برابر صبا خوب بودند و بیش از 10موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما با تعطیلی لیگ، این تیم هم کیفیتش را از دست داد که نتیجه‌اش دو نمایش نه‌چندان جالب برابر تراکتورسازی و استقلال بود.

حالا که پرسپولیس دوباره آماده شده، لیگ باز هم تعطیل می‌شود؛ آنچه می‌تواند باعث نگرانی مضاعف برانکو در مورد بازی 24مهر برابر نفت علی دایی باشد. یادمان باشد که پرسپولیس امسال 6ملی‌پوش دارد و در این زمینه حتی از پارسال هم آسیب‌پذیرتر شده!

منبع: بانک ورزش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyoxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دعوای پول‌های مفت در استقلال و پرسپولیس!