تاریخ انتشار: 1395/07/12 11:54
کد خبر: 258050

ابراهیمی: قهرمانی حق تراکتورسازی است/ دیدید که پرسپولیس چه جوری حذف شد

ابراهیمی: قهرمانی حق تراکتورسازی است/ دیدید که پرسپولیس چه جوری حذف شد

تیم تراکتورسازی فصل شانزدهم لیگ برتر را عالی آغاز کرده است. شاگردان امیر قلعه نویی علاوه بر اینکه در پایان هفته هفتم صدرنشین هستند که در جام حذفی نیز اولین گام را محکم برداشتند. محمد ابراهیمی یکی از بازیکنانی است که در نتایج اخیر تراکتورسازی نقش داشته است. او که مقابل فولاد یاسوج گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند، از شرایط راضی است و ابراز امیدواری می کند تیمش در آینده هم این روند خوب را ادامه دهد.

 ابراهیمی درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد یاسوج در جام حذفی میگوید: جام حذفی که جام شگفتیها است. به همین دلیل اصلا قابل پیش بینی نیست. تیمهایی که شرکت میکنند با انگیزه هستند و میآیند تا شگفتی ساز شوند.معمولا هم در بازی با تیمهای بزرگ این شگفتیها رقم میخورد. مثل همان اتفاقی که در بازی پرسپولیس برابر قشقایی رخ داد و دیدید که پرسپولیس چه جوری حذف شد.امیدوارم ما در جام حذفی هم پر قدرت ظاهر شویم و مدعی باشیم.

وی درباره عملکرد خودش از ابتدای فصل عنوان کرد:  من در همه بازیها همه تلاشم را کردم و مربیان فکر می کنم راضی بودند بجز بازی با پرسپولیس که مشکلاتی به وجود آمد. نمیدانم چرا انتقاد کردند ولی من همیشه همه سعی‌ام را کردم.

مهاجم تراکتور درباره شرایط تیمش بیان کرد: خدا را شکر خوب است.ما خودمان میدانیم که این جایگاه متزلزل است و باید برای حفظ صدر جدول خیلی تلاش کنیم.ما دلمان میخواهد این جایگاه را حفظ کنیم ولی کار سختی است.  اما امیدوارم این صدرنشینی تا آخر فصل ادامه داشته باشد. در فوتبال ایران هیچ چیز مشخص نیست و تا زمانی که کاپ را بالای سر نبریم نمی شود در مورد قهرمانی با قاطعیت صحبت کرد. البته قهرمانی قطعا حق هواداران تراکتورسازی است و ما با همین هدف وارد مسابقات میشویم ولی نمی توان در این مورد با قاطعیت حرف زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nbld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتتاحیه لیگ برتر/ نبرد جذاب تبریز / مدافع و مدعی قهرمانی