تاریخ انتشار: 1395/07/15 20:23
کد خبر: 257264

آقای برانکو؛ به خاطر تیم ملی لجبازی با رضاییان را تمام کن

رامین رضاییان در بازی با ازبکستان نقش خود را بخوبی ایفا نمود تا ایران به یک پیروزی دلچسب دیگر دست یابد.
آقای برانکو؛ به خاطر تیم ملی لجبازی با رضاییان را تمام کن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار ایران و ازبکستان از آن جایی حائز اهمیت شده بود که ازبک ها از دو بازی گذشته خود صاحب دو پیروزی و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند و اگر این بازی را هم با پیروزی پشت سر میگذاشتند به 9 امتیازی رسیده و با توجه به 7 امتیازی شدن کره جنوبی، کار برای ایران 4 امتیازی بسیار سخت میشد.

کی روش برای این بازی باید تدابیری منطقی را پیاده میکرد و در تاشکند در ابتدا گل نخوردن را مورد توجه قرار میداد و در صورت لزوم با ضد حمله به گل میرسید که این چنین هم شد و توانست با یک بازی حساب شده به سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد.

اما برای دست یافتن به این نتیجه و همان طور که گفتیم باید ستون دفاعی خود را مستحکم میکرد. او در دفاع راست خود از بازیکنی بهره برد که طی چند ماه گذشته فقط در بازیهای ملی به میدان رفته است و در مسابقات باشگاهی با توجه به مورد غضب قرار گرفتن از سوی برانکو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

رضاییان که به یک بازیکن نیمکت نشین مطلق در پرسپولیس تبدیل شده است در تیم ملی فیکس بازی می کند، رامین در بازی با ازبکستان توانست هم در کارهای دفاعی حمله کند و در این وظیفهاش تنها یکی دو اشتباه داشت. این بازیکن به خوبی از سمت راست حرکت میکرد و خط دفاع ازبک ها را آزرد.

به هر حال برانکو به خاطر تیم ملی هم که شده باید از لجبازی و تنبیه رضاییان دست بکشد تا این بازیکن در بازیهای داخلی هم به میدان برود و بیشتر در آمادگی بسر ببرد چرا که او الان یکی از ستونهای اصلی دفاعی تیم ملی میباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzkvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برانکو و اگر و اماهایی که برای ادامه لیگ با آن روبرو است