تاریخ انتشار: 1395/07/16 01:14
کد خبر: 257215

مصاحبه‌ای که «شر» شد؛ بزرگترین جنگ استقلالی‌ها در راه است

 مصاحبه‌ای که «شر» شد؛ بزرگترین جنگ استقلالی‌ها در راه است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  استقلال با پیروزی برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر، خودش را آماده عبور از بحران غیرمنتظره‌ای کرد که از ابتدای لیگ شانزدهم گریبان بچه‌های علیمنصور را گرفته بود. با این حال در پی این موفقیت لیگ متوقف شد و در طول تعطیلات هم برخی مسایل حاشیه‌ای بدجوری به آبی‌ها لطمه زد. از یک سو طرح بحث‌برانگیز «پیشنهاد انگلیسی» از سوی خود منصوریان کلی هزینه برای استقلال تراشید و از سوی دیگر بحث کسر قراردادها تنش ایجاد کرد. با این وجود اما، جدیدترین حاشیه استقلالی‌ها می‌تواند زیان‌بارترین آنها هم باشد. موضوع از جایی شروع می‌شود که بختیار رحمانی روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد او علاقه‌ای به پوشیدن شماره هفت نداشته و ترجیح می‌داده همان عدد همیشگی‌اش یعنی «11» را به تن کند، اما باشگاه به او فشار آورده که حتما هفت بپوشد!

این یک مساله بسیار مهم و جدی است که جای بحث فراوانی دارد؛ به خصوص که مرور همه آرشیوها نشان می‌دهد رحمانی همیشه شیفته عدد11 بوده و در فولاد و تراکتور، تنها همین پیراهن را به تن داشته است. در این شرایط سوال مهم این است که چه کسی و با چه نیتی بختیار را تحت فشار قرار داده تا لباس فرهاد مجیدی را به تن کند؟

 

ابتدا نرمش، سپس سکوت

پیش از شروع فصل وقتی بحث اعطای پیراهن شماره هفت به بختیار رحمانی مطرح شد، برخی از هواداران در این مورد موضع منفی گرفتند و از لزوم بایگانی شدن این شماره حرف زدند. خود مجیدی اما با انتشار پستی «نرمش» نشان داد و گفت اگر قرار به بایگانی پیراهن‌ها بود، این شماره اصلا به خود او هم نمی‌رسید. در این شرایط انتظار می‌رفت مشکل حل شده باشد. حتی منصوریان هم از فرصت استفاده کرد و در رسانه‌ها از مجیدی خواست شخصا با حضور سر تمرین آبی‌ها، هفت را به بختیار بدهد. در حالی که انتظار می‌رفت طرح عمومی این تقاضا مجیدی را در «معذوریت اخلاقی» قرار بدهد و او حتما سر تمرین برود، چنین اتفاقی رخ نداد. بختیار شخصا شماره هفت را پوشید و حالا هم از این مساله شاکی است. او حتی در لفافه از غیبت مجیدی در جشن پیراهن هم گله کرده است.

 

منصوریان علیه مجیدی؟

علیرضا منصوریان هنوز در مورد ادعای جنجالی بختیار رحمانی توضیح نداده است. با این وجود واضح است که در درجه اول خود او مسوول تقسیم شماره‌ها شناخته شود. بعید است که بازیکنی مثل جابر انصاری مشکلی برای دادن پیراهن شماره11 به بختیار داشته باشد، اما منصوریان ترجیح داد شماره هفت را به رحمانی بدهد؛ شاید به این دلیل که جنبه‌های اسطوره‌ای فرهاد مجیدی را در هم بشکند و مانع از طولانی‌تر شدن بایگانی پیراهن او بشود. منصوریان حتی فرهاد را برای دادن پیراهن به تمرین دعوت کرد، اما لابد فکرش را نمی‌کرد که مجیدی دست رد به سینه‌اش بزند!

 

بی‌اعتنایی دنباله‌دار فرهاد

قبل از داربی گفته می‌شد ممکن است مجیدی سر تمرینات استقلال برود یا به قصد تقویت روحیه آبی‌ها در استادیوم این بازی را تماشا کند، اما او هیچکدام از این دو کار را انجام نداد. حتی در هفته‌هایی که آبی‌ها خوب نتیجه نمی‌گرفتند هم خبری از حمایت مجیدی نبود؛ دریغ از انتشار یک خط مطلب اینستاگرامی! زمانی هم که شایعه شد اعضای هیات‌مدیره دنبال سرمربی کردن فرهاد هستند و در این مسیر حتی با فرزاد هم جلسه گذاشته‌اند، باز آقای شماره هفت هیچ واکنشی نشان نداد. این بی‌اعتنایی مطلق او به تیم منصوریان، قطعا اتفاق خوشایندی نیست؛ آنچه شاید در آینده ابعاد جدیدتر و مخرب‌ترش هم مشخص شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opjrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی پیراهن فرهاد مجیدی را به زور تن بختیار کردند!