تاریخ انتشار: 1395/07/16 12:50
علی‌اکبر طاهری:
کد خبر: 257192

ارنج تیم با برانکو است/ عذرخواهی خاصی را به تمام هواداران بدهکار هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره ارنج تیم در نهایت این برانکو است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.
ارنج تیم با برانکو است/ عذرخواهی خاصی را به تمام هواداران بدهکار هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت تیم پرسپولیس و همچنین باخت در جام حذفی صحبت کرد.

طاهریدرخصوص بی انگیزگی پرسپولیس در بازی جام حذفی اظهار داشت: هیچ مربی نیست که انگیزه نداشته باشد وقتی روی نیمکت تیمی می‌نشیند. طبیعتا همه بازی‌ها برای ما و برای برانکو حسیاست خودش را دارد و نمی‌توان اینطور عنوان کرد که ما جام حذفی را فدای لیگ برتر کردیم. ما با تمام توان آمده بودیم که این بازی را ببریم ولی خوب فوتبال است و نمی‌شود همیشه پیروز از زمین بیرون آمد و بعضی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که دلخواه ما نیست. ما موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم در این بازی که متاسفانه نتوانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. عذرخواهی خاصی را به تمام هواداران بدهکار هستیم و امیدواریم که بتوانیم در لیگ برتر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا این باخت جام حذفی را جبران کنیم.

وی درباره عملکرد بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند افزود: نمی‌توان گفت که این بازیکنان که اکثرا در بازی‌های گذشته روی نیمکت بودند عملکرد ضعیفی داشتند. خیلی عوامل در باخت در این بازی دخیل بود ولی بحث فنی را باید کارشناسان درخصوص آن نظر بدهند و صحبت کنند و این خود برانکو است که می‌تواند درباره عملکرد شاگردانش نظر بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت رامین رضاییان در این تیم و اینکه چه موقع توسط برانکو مورد استفاده قرار می‌گیرد خاطرنشان ساخت: در باشگاه پرسپولیس اینطور نیست که کسی در بحث مدیریتی منفردا تصمیمی بگیرد. در بحث‌های فنی سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد و در بحث‌های مدیریتی نیز ما تصمیم‌گیری می‌کنیم ولی قطعا این کار با همفکری و خرد جمعی صورت می‌گیرد و کاری انجام می‌دهیم. درباره ارنج تیم در نهایت این برانکو است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. رضاییان دیر به تیم ما ملحق شد و از لحاظ بدنسازی و تمرینات نسبت به دیگر بازیکنان عقب افتاد ولی قطعا در بازی‌های آینده از او نیز بازی گرفته خواهد شد. همانطور که در چند بازی اول لیگ از مهدی طارمی نیز زیاد بازی گرفته نمی‌شد ولی رفته رفته در تیم ثابت شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy95x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولیت برانکو سنگین تر از گذشته
پرسپولیسی ها محور اصلی موفقیت تیم ملی؛