تاریخ انتشار: 1395/07/23 15:13
کد خبر: 255777

چاه نفت سر راه پرسپولیس/ مصاف ستاره‌های سرخ با تیم سابق

شاگردان برانکو در حساس‌ترین بازی هفته هشتم میزبان نفت خواهند بود.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و نفت از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

سرخ‌پوشان تهران که فصل متفاوتی را نسبت به سال گذشته آغاز کردند و بازی‌های خوبی را در هفت هفته گذشته از خود نشان دادند در شرایط بسیار خوبی به مصاف تیم نفت خواهند رفت. پرسپولیس بعد از دو تساوی که در تبریز و تهران مقابل استقلال به دست آورد در هفته هفتم مقابل سپاهان به یک برد شیرین دست پیدا کرد و حالا با روحیه‌ای مضاعف مقابل شاگردان علی دایی قرار خواهند گرفت. شاگردان برانکو تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار گرفته است و نزدیک‌ترین تعقیب کننده او نفت با 12 امتیاز است.

با عملکرد خوب پرسپولیسی‌های تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی، برانکو امیدوار است که شاگردانش بتوانند در بازی مقابل نفت نیز نمایش مناسبی را داشته باشند. تیم ملی به خاطر بهره بردن از سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند خط دفاع منسجمی را در دو بازی گذشته خود داشته است. حالا این دو بازیکن باید کارایی خود را برای پرسپولیس در لیگ برتر نشان دهند. سرخ‌پوشان هر اندازه که در فصل پیش دارای خط دفاعی متزلزلی بود ولی در این فصل بسیار خوب عمل کرده و در هفت بازی قبلی خود تنها 2 گل دریافت نموده است.

مهدی طارمی با دو گلی که در بازی قبل مقابل سپاهان به ثمر رساند نشان داد که همچنان تشنه گلزنی است و در این فصل نیز به دنبال آقای گلی خود می‌باشد. رامین رضاییان نیز یکی از بازیکنان تاثیرگزار در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی بود که پاس تک گل این بازی نیز توسط او فرستاده شد. اگر برانکو برای بازی گرفتن این بازیکن تجدیدنظری کند و در بازی مقابل نفت از رضاییان استفاده کند در کنار مهدی طارمی می‌تواند موقعیت‌های گلزنی خوبی را ایجاد کند. با رفع مصدومیت وحید امیری و بازگشت این بازیکن به لیست یازده نفره کی‌روش برانکو با خیالی آسوده می‌تواند مقابل شاگردان دایی صف‌آرایی کند. بیرانوند، حسینی و امیری در این بازی باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند که قطعا به حساسیت‌های این بازی کمک خواهد کرد.

در طرف دیگر تیم نفت که بعد از حاشیه‌های زیاد با شروع فصل با آمدن علی دایی نمایش خوبی را داشت و در جایگاه سوم قرار گرفته دوست ندارد که روند روبه رشدش قطع شود و قطعا با این هدف در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که دست خالی از زمین برنگردد و حداقل یک امتیاز را کسب کند. تیم نفت در فصل‌های قبل با هدایت علیرضا منصوریان نمایش خوبی را همواره مقابل پرسپولیس داشته و بردهای شیرینی را نیز به دست آورده است. حالا باید دید که علی دایی نیز همچون منصوریان می‌تواند ترمز پرسپولیس و برانکو را بکشد و یا اینکه سرخ‌پوشان برنده بازی خواهند بود. محمد قاضی مهاجم نفتی‌ها بعد از تجربه‌ای که با علی دایی در پرسپولیس و صبا داشت در این فصل به نفت آمد و در همین چند هفته‌ای که از بازی گذشته با بازی خوبی که انجام داده موفق به زدن 4 گل شده و در صدر گلزن‌ها قرار گرفته است. دایی در بازی روز شنبه حساب ویژه‌ای روی این مهاجم باز کرده و امیدوار است که بتواند هچون بازی‌های گذشته در این بازی نیز پایش به گلزنی باز شود. علی دایی روز شنبه باید در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد که چند سال سابقه بازی در این تیم را داشته و روی نیمکت این تیم نیز قرار گرفته است.

قضاوت این دیدار برعهده پیام حیدری خواهد بود که محمدرضا منصوری و علی‌اکبر نوری او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد. ناظر این بازی نیز اسماعیل صفیری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7ryl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هماهنگی پرسپولیسی/ برانکو به کمک کی روش آمده است

مسئولیت برانکو سنگین تر از گذشته
پرسپولیسی ها محور اصلی موفقیت تیم ملی؛