تاریخ انتشار: 1395/07/23 16:02
کد خبر: 255763

دایی به پرسپولیس مدعی می بازد

دایی به پرسپولیس مدعی می بازد

به ماندگارترین تصویر از رویارویی‌های دایی و پرسپولیس، به بازی برگشت لیگ یازدهم برمی‌گردد. بازی که راه آهن 4-3، پرسپولیس بحران زده دنیزلی را برد و دایی و تیمش بالاتر از سرخپوشان قرار گرفتند. شادی دایی کنار زمین، حرف‌های او در کنفرانس مطبوعاتی و استفاده از اصطلاح «عزت» برای بالاتر قرار گرفتن نسبت به پرسپولیس، حاشیه‌های زیادی برایش ایجاد کردند و فصل بعد هم در بازی برگشت، پرسپولیس گل‌محمدی را برد تا آمار خوبی مقابل تیم سابقش داشته باشد.

آمار خوب دایی مقابل پرسپولیس، فقط به فصل‌های پرنوسان این تیم مربوط می‌شود و معمولا دایی، در مسیر قهرمانی پرسپولیس مانعی ایجاد نکرده است. لیگ هفتم که پرسپولیس از همان هفته‌های ابتدایی برای قهرمانی تلاش می‌کرد، در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه یک – هیچ سایپای دایی را برد و 6 امتیاز ارزشمند از این تیم گرفت. تیم دایی بر خلاف پرسپولیس، سپاهان را رفت و برگشت شکست داد تا یک تنه تمام 6 امتیازی که از سرخپوشان بابت پرونده رافائل از دست دادند را جبران کرده باشد.

فصل پیش هم دور رفت که پرسپولیس در کورس قهرمانی نبود، صبا در تهران یک مساوی از آن‌ها گرفت اما بازی برگشت که پرسپولیس برای قهرمانی تلاش می‌کرد در قم به این تیم باخت و در همین شهر، استقلال خوزستان و استقلال تهران را متوقف کرد. دایی روزهایی که پرسپولیس در میانه یا پایین جدول می‌چرخد، خوب از آن‌ها امتیاز می‌گیرد اما روزهای سخت، جاده صاف‌کن قهرمانی سرخپوشان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op98g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازوبند مشکی بر بازوی بازیکنان پرسپولیس و نفت