تاریخ انتشار: 1395/07/29 18:31
کد خبر: 254296

قلعه نویی: داوری سبب شد تا ما پیروزی میدان نشویم

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: ما بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم.
قلعه نویی: داوری سبب شد تا ما پیروزی میدان نشویم

به گزارش  سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی خوبی به خصوص نیمه دوم انجام دادیم و دو موقعیت دیگر نیز داشتیم که روی اشتباه بازیکنانم نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. خط دفاع تیم ما در حد تیم ملی است ولی باید بگویم که روی  دو اشتباه بچگانه آنها گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: زمانی که می خواستیم شکل حمله به خودمان بگیریم، بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌ انداختند. داور این دیدار ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد ولی در این بازی، بیش از ۸ و ۷ دقیقه وقت تلف شده است. فکر می کنم کمیته داوران  فدراسیون فوتبال اشتباه کرد که این داور را برای این دیدار انتخاب کرد سوت‌های این دیدار تا عملکرد بازیکنانم در خط حمله به هم بریزد که امیدوارم این موضوع از سوی کمیته داوران مورد بررسی قرار بگیرد. 

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز، بیان کرد: فکر می کنم بیشتر حملات را از جناح راست انجام می دادیم  در تمام دقایق بازی فاصله پاس‌ها خوب بود و  بازیکنانم حملات حریف را دفع می کردند.

قلعه نویی، گفت: امروز روز خوب وحید طالب لو بوده و عملکرد خوبی برای تیمش انجام داد. داور مسابقه هم اعتراف کرد که در آن صحنه اشتباه کرده است ولی امیدوارم آقای کامرانی‌فر به دیدار امروز و همچین بازی مقابل استقلال خوزستان رسیدگی کند.

قلیج خانی، مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور سازی در خصوص اخراج امیر قلعه نویی از کنار زمین، اظهار داشت: من کنار زمین بودم و سرپرست تیم نیز حضور داشت که داور مسابقه به امیر قلعه نویی اظهار داشت که من اشتباه کردم و انسان هم جایزالخطاست، اما شما بروید بالا.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45l8w9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: می‌خواهیم هر طور شده رفیعی را حفظ کنیم