تاریخ انتشار: 1395/07/30 15:54
کمال و احمدزاده؛
کد خبر: 254142

نور چشمی های باقی مانده برانکو!

تنها دو بازیکن هستند که یکبار هم سابقه نیمکت نشینی در پرسپولیس را ندارند و به عبارتی نور چشمی های برانکو هستند.
نور چشمی های باقی مانده برانکو!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فصل پیش مهدی طارمی، بهترین گلزن لیگ برتر بود اما بخاطر مسائل انضباطی، بازی برگشت مقابل صبا روی نیمکت نشست. او این فصل را هم بخاطر سناریوی سفر به ترکیه روی نیمکت شروع کرد.

رامین رضاییان، مدافع راست همیشه ثابت فصل پیش سرخپوشان هم این فصل هفته‌های زیادی برای حضور در ترکیب اصلی منتظر مانده است. حضور مقطعی یا طولانی روی نیمکت ذخیره‌ها، شامل همه بازیکنان فعلی پرسپولیس در این دو فصل شده و فقط 3 نفر، در این دو فصل بجز زمان مصدومیت یا محرومیت همیشه در ترکیب اصلی بوده‌اند.

کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه، فصل پیش در همه هفته‌هایی که شرایط بازی داشتند، در ترکیب اصلی قرار گرفتند و حتی یک بار هم بازی را از روی نیمکت آغاز نکردند. این فصل هم مثلث محبوب برانکو، همه بازی‌ها در ترکیب اصلی بودند اما دیروز عالیشاه بخاطر مسائل انضباطی مجبور شد روی نیمکت بنشیند و از این لیست خارج شود.

حالا از بازیکنان بازمانده فصل پیش، هیچ بازیکنی جز کمال و فرشاد نیستند که یک بار هم سابقه نیمکت نشینی نداشته باشند. دو بازیکنی که فعلا، فنی و انضباطی توانسته‌اند همه خواسته‌های برانکو در تمرین و زمین را اجرا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rypoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!