تاریخ انتشار: 1395/08/01 01:27
کد خبر: 254000

تعریف و تمجید منصوریان از دوبازیکن

استقلال بازهم برنده شد تا منصوریان دوباره در قامت یک مربی پیروز در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود.
تعریف و تمجید منصوریان از دوبازیکن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرمربی استقلال بعد از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ارتباط با این بازی اینطور گفت: «بازی سخت و نفسگیری بود.

هر تیمی که جلوی استقلال بازی می‌کند بسیار جانانه بازی می‌کند ولی می‌دانستیم خط حمله سایپا در هنگام حمله از خط هافبک این تیم جا می‌ماند. از این موقعیت استفاده کردیم و در موقعی که باید گل می‌زدیم، گل زدیم. اگر کمی حرفه‌ای‌تر بودیم بعد از گل دوم می‌توانستیم به گلهای دوم و سوم هم برسیم. البته سیو عالی رحمتی خیلی برای ما تاثیرگذار بود و خوشحالیم او دو هفته است همانی شده است که از رحمتی انتظار می‌رفت.»

سرمربی استقلال در ادامه با تعریف از کریمی گفت: «خوشحالم محسن کریمی جوان پر انرژی ما هم مثبت بازی کرد و هم گل زد. شاید اگر سایپا از موقعیت‌های نیمه اول خود استفاده می‌کرد من الان از برد صحبت نمی‌کردم. من همیشه سعی می‌کنم تعویض هایم را طوری انجام دهم که فشار را روی حریف حفظ کنم و بازیکنان در طول بازی بتوانند فشار را حفظ کنند.»

منصوریان در رابطه با بازی خوب وریا غفوری در نبود خسرو حیدری هم گفت: «خسرو یکی از خوب‌های ماست و اینقدر خوب است که در هر پست بازی کند، وزن تیم ما به آن سمت می‌آید.

 اگر بخواهیم اسم 4 بازیکن کنار خوب را بیاوریم باید حتما از خسرو هم نام ببریم. وریا هم اکنون در چنین شرایطی قرار دارد. خسرو در هر پستی باشد همه به او اطمینان می‌کنند. بازیکن بزرگ همین است. وقتی شما در یک پست دو بازیکن بزرگ دارید مشخصا این اتفاقات رخ می‌دهد. به نظر من در سمت راست زوج خیلی خوبی با خسرو و وریا درست کرده‌ایم. خسرو یک بار به دلیل مصدومیت در بازی با سیاه‌جامگان بیرون آمد. وقتی حقدوست را سمت راست می‌آوریم، او نگاه به بغل خود می‌کند و وقتی وریا را به عنوان یک ملی‌پوش می‌بیند سعی می‌کند تمام توپ‌های خود را به وریا بدهد. خسرو در هر پستی بازی می‌کند وزن تیمی ما روی آن پست می‌آید. قصدمان این بود که خسرو را سمت چپ بیاوریم تا وریا راحت‌تر باشد اما خسرو خودش قلق بازی در زمین را می‌داند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lono

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی جشن تولد کدام یک از بازیکنان سرخابی می‌شود؟!