تاریخ انتشار: 1395/08/10 20:20
کد خبر: 251664

منصوریان: به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم که ما را تنها نمی‌گذارند و با تمام وجود برای آنها تلاش می‌کنیم.
منصوریان: به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان پس از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شکست یک بر صفر مس کرمان در نشست خبری گفت: ابتدا به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم که ما را تنها نمی‌گذارند و با تمام وجود برای آنها تلاش می‌کنیم. بازیکنان ما وقتی به زمین می‌آیند به سکو‌ها نگاه می‌کنند و روحیه می‌گیرند. خوشبختانه بازیکنان ما فهمیده‌اند که با برد به این هواداران روحیه و امید می‌دهند.

وی افزود: امید ابراهیمی قبل از بازی تماس گرفت و گفت نمی‌توانم در این بازی تیم را همراهی کنم، اما پس از فوت پدرم فقط چشم امیدم به این تیم است. این برد را به روح پدر امید و به پدر استقلال، منصور پورحیدری تقدیم می‌کنیم که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی خاطرنشان کرد: درباره بازی باید بگویم که تفاوت ما با مس فقط در وضعیت بدنی‌مان بود. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و مس نسبت به ما بهتر بازی کرد. آن هم به این دلیل بود که ما یک بازی سنگین را در اهواز مقابل فولاد انجام داده بودیم و چند بازیکن مصدوم و خسته داشتیم که فرصت ریکاوری‌مان کم بود. با این شرایط مقابل مس حاضر شدیم.

ادامه دارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pz6xr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منصوریان و تصمیم برای تغییر در ترکیب استقلال