تاریخ انتشار: 1395/08/15 20:56
کد خبر: 250764

خوردبین: اوکراینی‌ها احتمالا از پرسپولیس می‌روند

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس شرایط این تیم را مناسب توصیف کرده و امیدوار است که سرخپوشان تهرانی در شروع مجدد لیگ برتر، روند صعودی خودشان را ادامه دهند. پرسپولیس همیشه تیمی پرخبر و حاشیه‌ساز بوده و اتفاقات چند روز اخیر باعث شد تا دقایقی با خوردبین صحبت کنیم.
خوردبین: اوکراینی‌ها احتمالا از پرسپولیس می‌روند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس شرایط این تیم را مناسب توصیف کرده و امیدوار است که سرخپوشان تهرانی در شروع مجدد لیگ برتر، روند صعودی خودشان را ادامه دهند. پرسپولیس همیشه تیمی پرخبر و حاشیه‌ساز بوده و اتفاقات چند روز اخیر باعث شد تا دقایقی با خوردبین صحبت کنیم.

  • در مورد فوت منصور پورحیدری صحبت کنید که حتما برای شما هم اتفاق تلخی بود.

واقعا اتفاق تلخی بود و باید به خانواده پورحیدری تسلیت بگویم. پورحیدری همیشه به همه احترام می‌گذاشت و این شاخصه مهم او بود. حتی پرسپولیسی‌ها هم او را دوست داشتند. از دست دادن این پیشکسوت فوتبال اتفاقی تلخ برای فوتبال ایران خصوصا استقلالی‌ها بود.

  • وضعیت فعلی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است و بچه‌ها در بازی‌های اخیر خودراسرحال و آماده نشان داده‌اند. تا قبل از تعطیلات همه‌چیز خوب بود و امیدوارم بعد از تعطیلات هم این روند را ادامه دهیم. تعطیلی لیگ برتر برای هیچ تیمی خوب نیست و همه‌جا بازیکنان 72ساعت قبل از بازی‌های ملی در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌گیرند اما مجبوریم به‌خاطر تیم ملی با این وضعیت کنار بیاییم. البته این را هم باید در نظر گرفت که صعود به جام‌جهانی برای فوتبال ما خوب است.

  • قبل از بازی با صنعت نفت مسائل مختلفی در مورد مهدی طارمی و حاشیه‌هایی که قبل از بازی ایجاد شد به‌وجود آمد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

برخلاف خبرهایی که منتشر شد هیچ‌چیز در اردو به‌هم نریخت. اختلاف عقیده‌ای در مورد عکس گرفتن که مربوط به اسپانسر می‌شد وجود داشت و درنهایت حل شد. نمی‌دانم چطور این خبر خیلی زود در رسانه‌ها پیچید.

  • به نظر شما سرسخت‌ترین حریف پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است؟

فکر می‌کنم تراکتورسازی سخت‌ترین رقیب ماست.

  • این روزها انتقادها از مدیریت پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ بابت جذب دو بازیکن اوکراینی به بالاترین حد رسیده است. واقعا باشگاه پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن چه دفاعی می‌تواند از خودش داشته باشد؟

به هر حال آنها با خواست سرمربی به تیم ما اضافه شده‌اند. باید صبر کرد و منتظر ماند تا ببینیم چه تصمیمی می‌توان در نیم‌فصل گرفت.

  • آیا احتمال جدایی آنها در نیم‌فصل وجود دارد؟

شاید در نیم‌فصل اوکراینی‌ها بروند و چیزی معلوم نیست. طبیعتا اگر بازیکن خوب گیر پرسپولیس بیاید، با تایید برانکو شاید اتفاقات جدیدی رخ دهد.

  • برخی می‌گویند پرسپولیس به‌صورت مجانی به اردوی اوکراین رفت و به‌جای آن این دو بازیکن را جذب کرد؟

جذب اوکراینی‌ها ربطی به اردوی ما نداشت و اتفاقا این اردو مجانی نبود. خیالتان راحت باشد.

  • ظاهرا در مورد بیرانوند دوباره اختلافی بین پرسپولیس و تیم ملی ایجاد شده است و باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد او در بازی با سوریه به میدان برود.

اختلافی بین پرسپولیس و تیم ملی در این زمینه وجود ندارد. اگر بیرانوند احساس کرد می‌تواند مقابل سوریه به میدان برود، در اردوی تیم ملی خواهد ماند، در غیر این صورت با ما به دبی می‌آید تا مراحل درمانی را پشت‌سر بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzbda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی! حالا حالاها به گرد پای من هم نمی رسی!