تاریخ انتشار: 1395/04/28 13:17
حسن‌زاده به سایپا کمک می‌کند
کد خبر: 273306

رضایی: حاشیه‌ها کم‌شود، آسیایی می‌شویم

مهاجم تیم سایپای تهران ابراز امیدواری کرد تیمش در فصل آینده بتواند بدون حاشیه کارش را دنبال کند.
رضایی: حاشیه‌ها کم‌شود، آسیایی می‌شویم

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیم سایپای تهران اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. اردوی خوبی در گرجستان برگزار کردیم. بازی های دوستانه ای که انجام دادیم، به ما کمک کرد تا بتوانیم به هماهنگی ایده‌آل برسیم. آمادگی مطلوبی داریم و می‌خواهیم لیگ شانزدهم را پرقدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: امسال تیم جوان و خوبی داریم. تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان که یکدست هستند و همگی باانگیزه زیاد تمرین می‌کنند. انشاءالله مشکلی پیش نیاید و بتوانیم نتایج خوبی در لیگ شانزدهم کسب کنیم.

مهاجم تیم سایپا درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان داشت: سایپا تیم ریشه داری است که در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای کسب سهمیه آسیایی انجام داده است اما موفق به این کار نشده است. امیدوار هستم مشکلاتی که در سال‌های قبل تیم سایپا دچارش شد، امسال پیش نیاید. در سال‌های گذشته این تیم حاشیه‌های زیادی داشته است و امیدوارم امسال دیگر حاشیه‌ها روی روند تیم تاثیر نگذارد. باید مشکلات را ریشه‌یابی کنند تا مسائل گذشته تکرار نشود.

رضایی درباره حضور مسعود حسن‌زاده در سایپا عنوان کرد: مسعود حسن‌زاده و تمام بازیکنانی که به سایپا آمدند، تجربه خوبی دارند. این بازیکنان می‌توانند به تیم کمک کنند. انگیزه زیادی در تیم وجود دارد که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. با نظر حسین فرکی سعی می‌کنیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و هدفمان جز موفقیت نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo8a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کانته، ماکله له تیم کونته می شود؟
خرید امیدوار کننده آبی های لندن