تاریخ انتشار: 1395/08/18 18:25
کد خبر: 250198

برانکو مطرح کرد؛ یک کروات دیگر به پرسپولیس می آید

سرمربی پرسپولیس از دستیارش خواسته هرچه زودتر یک مدافع خوب اروپایی پیدا کند.
برانکو مطرح کرد؛ یک کروات دیگر به پرسپولیس می آید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، جز تمرین دادن پرسپولیس، دستیار برانکو این روزها یک ماموریت دیگر هم دارد و آن، پیدا کردن یک مدافع باتجربه خارجی است.

اگر چه تیم برانکو با تنها سه گل خورده در 10 بازی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است اما پروفسور کروات خوب می‌داند که در نبود سیدجلال حسینی و محمد انصاری که هر دو به خاطر حضور در اردوی تیم‌ملی از پرسپولیس دور مانده‌اند، دفاع تیمش چقدر متزلزل می‌شود. سرمربی پرسپولیس البته الکسی پلی‌یانسکی و حامد آقایی را برای پست دفاع میانی در اختیار دارد اما نه مدافع اوکراینی راضی‌اش کرده و نه به آقایی بی‌تجربه می‌تواند اعتماد کند و از آنجا که پرسپولیس چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان به میدان برود، برانکو تصمیم گرفته دست‌کم یک مدافع باتجربه و کارآمد را به خدمت بگیرد. این کار را هم سپرده به دستیار هموطنش سرتن چوک و در واقع به این مربی ماموریت داده که یک مدافع اروپایی خوب و باتجربه را برای پرسپولیس انتخاب کند. چوک هم در سفر اخیرش به کرواسی مدافعی را از شرق اروپا مدنظر قرارداده و نام او را به برانکو اعلام کرده است.

حال آنکه لیست پرسپولیس پر است و باید ببینیم این مدافع تازه‌وارد که احتمالا هموطن برانکو هم هست جانشین پلی‌پانسکی خواهد شد یا به عنوان بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا نامش به لیست تیم اضافه می‌شود.

برانکو پیش‌ از سفرش به کرواسی به مسوولان باشگاه گفته بود که بازیکنان ناکارآمد را در نیم‌فصل رد خواهد کرد و اگر باشگاه بتواند از نظر مالی با اوکراینی‌ها توافق کند و بدون دردسر قرارداد آنها را فسخ کند، آقای سرمربی یک مهاجم اروپایی را هم جذب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ndke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بهترین خبر ممکن برای کی‌روش و برانکو