تاریخ انتشار: 1395/08/23 22:41
کد خبر: 249274

همه اتفاقات ترسناک نقل و انتقالات برای پرسپولیس

همه اتفاقات ترسناکی که در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ می دهد

به گزارش فرتاک ورزشی،احتمال بالای جدایی نوراللهی از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه را برای جانشینی او نگران کرده است. کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی، در حال حاضر تنها هافبک‌های دفاعی لیست سرخپوشان هستند اما اعتماد فوق العاده برانکو به کامیابی‌نیا و نمایش موفق او، باعث شده نوراللهی 9 بازی از 10 بازی این فصل را از روی نیمکت آغاز کند. نوراللهی فقط در بازی با سپاهان که کامیابی‌نیا مصدوم بود در ترکیب اصلی به میدان رفت.

 

برانکو ایوانکوویچ، به هیچ وجه قصد دادن اجازه خروج به نوراللهی را ندارد اما در لیگ برتر ایران، قوانینی هست که بازیکنان بدون اجازه مربی و باشگاه هم می‌توانند تیم‌شان را ترک کنند. مثل محمدرضا اخباری، که ابتدای لیگ پانزدهم با وجود مخالفت سایپا سرباز شد و به تراکتورسازی رفت. نوراللهی هم به زودی سرباز خواهد شد و می‌تواند به جای تمدید معافیت تحصیلی، به سربازی و تراکتورسازی برود.

 

سینا عشوری تا آخر فصل، مصدوم است و نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند. عشوری هم مثل نوراللهی، این فصل بازیکن ثابت تراکتورسازی نبود اما تا هفته نهم و قبل از مصدومیت، 328 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. نزدیک به دو برابر احمد نوراللهی که در همین 9 هفته 178 دقیقه به میدان رفت.

نوراللهی به دوستانش گفته در صورت ادامه نیمکت نشینی، تصمیم به جدایی می‌گیرد و باشگاه هم با وجود داشتن قرارداد رسمی، نمی‌تواند مانع خروج او و پیوستنش به تراکتورسازی شود. بر خلاف امید عالیشاه که پرسپولیسی‌ها از حالا سروش رفیعی و مهدی زهیوی را برای جانشینی او زیر نظر گرفته‌اند، جدایی نوراللهی می‌تواند دردسر زیادی برای سرخپوشان ایجاد کند. اگر برانکو نتواند نوراللهی را راضی به ماندن کند یا جانشین مناسبی برای او پیدا شود، نیم فصل دوم روزهای سختی منتظر پرسپولیس خواهد بود. روزهایی که هر محرومیت یا مصدومیت کامیابی‌نیا، فاجعه‌ای بزرگ برای آن‌ها درست خواهد کرد..

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nln6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جایگزین برانکو برای بمب نقل و انتقالات