تاریخ انتشار: 1395/08/26 16:06
کد خبر: 248813

روزهای سخت استقلال در پیش است

استقلال تهران در طی روزهای آینده باید مشکلات بسیاری را از پیش رو بردارد.
روزهای سخت استقلال در پیش است

به گزارش فرتاک ورزشی، آبی پوشان پایتخت بعد از سپری نمودن بحران اول فصل که شرایط را برای آنها در 4 بازی اول به شدت سخت نموده بود، به آرامی خود را پیدا کرده و در نهایت بعد از تعطیلات لیگ به علت برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، توانستند به وضعیت خود قدری سر و سامان بدهند و دلگرم تر از قبل بازی ها را ادامه بدهند.

شاگردان منصوریان که تا قبل از برگزاری لیگ شانزدهم از مهره های بسیار قدرتمندی محسوب می شدند، در نهایت با آغاز بازی ها در زیر فشار رسانه ها تمرکز خود را زا دست داده و نمی توانستند آن طور که باید و شاید توانمندی خود را به نمایس بگذارند، ولی الان این موضوع تا حدود زیادی برطرف شده است ولی موضوع مهم تری در پیش روی منصوریان و استقلال است که شاید آنها را دوباره با چالشی جدید مواجه کند.

مصدومیت های بسیاری که این روزها گریبان گیر بازیکنانی هم چون وریا غفوری، خسروحیدری، میثم مجیدی، کاوه رضایی و... شده است، شرایط را برای ادامه لیگ کمی سخت نموده و این مشکل برای آنها دردسرساز می شود و اگر طی چند روز آینده که لیگ دوباره از سر گرفته خواهد شد، این مشکل بر طرف نشود، چه بسا که منصوریان و استقلال دوباره با مشکلات عدیده ای روبرو شوند که شاید این بار عبور از آن بسیار سخت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbkk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال جدایی این 4 بازیکن از استقلال