تاریخ انتشار: 1395/08/27 21:33
کد خبر: 248552

وجه تشابه کی روش و برانکو/ چرا کسی به برانکو اعتراض نکرد

وجه تشابه کی روش و برانکو/ چرا کسی به برانکو اعتراض نکرد

به گزارش فرتاک ورزشی، با ماندن برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان در امارات شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه او از تیم هایی مانند العین و الاهلی امارات پیشنهاد دارد و برای مذاکره با آنها به ایران نیامده و این موضوع باعث به وجود آمدن حرف و حدیث هایی شده است.

این در حالیست که برانکو همچنان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و دستمزدش را گرفته است، ولی شاید با توجه به تغییراتی که در وزارت ورزش اتفاق افتاده و موجب شده مدیری که برانکو با او کار می کرد دیگر اقتدار سابقش را نداشته باشد، او به رفتن از این باشگاه فکر کند. گرچه سرمربی سرخپوشان پایتخت تا پایان امسال با این باشگاه قرارداد دارد و نمی تواند از این تیم برود مگر این که در قراردادش بند عجیب غریبی وجود داشته باشد که بتواند فسخ کند.

همیشه وقتی درباره کی‌روش چنین خبرهایی منتشر می شد، منتقدانش می گفتند اینها بازارگرمی است ولی برانکو معمولا اهل این حرفها نیست شاید چنین شایعاتی ساخته می شود که بگویند برانکو با تیم مدیریتی فعلی خیلی راحت است و اگر اینها نباشند برانکو سخت در تیم می ماند. به نظر می رسد بیشتر یک فضاسازی به نفع تیم مدیریتی فعلی باشگاه پرسپولیس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ayxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس