تاریخ انتشار: 1395/08/30 12:34
کد خبر: 248114

نقش برانکو و فشاری که بر منصوریان آمده است

حضور سرمربی کروات پرسپولیس به دلیل خوب بازی کردن همراه با نتیجه گرفتن، فشار مضاعفی بر منصوریان وارد کرده است.
نقش برانکو و فشاری که بر منصوریان آمده است

به گزارش فرتاک ورزشی، بدون تردید اگر علی دایی و حمید درخشان سرمربی حال حاضر پرسپولیس بودند، چنین فشاری روی شانه‌های منصوریان وجود نداشت. بازی‌های جذاب و تماشایی تیم برانکو اما سطح انتظارها در فوتبال ایران را بالا برده است. حالا دیگر رسیدن به پیروزی برای علاقه‌مندان به هیچ تیمی کافی نیست. آن‌ها به دنبال تیمی هستند که مالکیت بازی را در اختیار بگیرد و در همه لحظات به حریف سلطه داشته باشد. تیمی که مدل رسیدن‌اش به پیروزی درست به اندازه خود پیروزی در آن صاحب اهمیت باشد. سیمای دراماتیک و هیجان‌آلود تیمی که سرمربی کروات پرسپولیس ساخته، با همه آن کار‌های ترکیبی، استارت‌های انفجاری و پاس‌های عمقی، نفس‌کشیدن را برای سرمربی جوان استقلال دشوار کرده است.

کار بزرگی که پیر مرد کروات انجام داده است،ساختن همه چیز از هیچ است ؛تیمی که ستاره ها از ترس کشیده شدن به ورطه حاشیه ،در سال های گذشته با ترس و لرز در آن پا می گذاشتند،حال جوانانی دارد که با کوهی از اعتماد به نفس وارد زمین می شوند و خیلی از ستارگان راه رسیدن به تیم ملی را در پرسپولیس می بینند.این توانایی مرهون سال ها تجربه مربیگری پروفسور است؛تمام این سال ها از برانکو مردی ساخته که به موقع حرف بزنی و به بازیکن شور و هیجان دهد.

در واقع این تنها پرسپولیس نیست که از وجود برانکو بهره برده است بلکه وی یک کلاس مربیگری تمام عیار از رفتار های حرفه ای برای مربیان ایرانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndvor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس بهتر از قهرمان فصل پیش!