تاریخ انتشار: 1395/09/01 00:09
کد خبر: 247980

دکتر نوروزی و این همه بازیکن مصدوم استقلال/ لشکر مصدوم استقلال را بشناسیم

استقلال تهران این روزها با مشکل بسیار مهم مصدومیت بیش از حد بازیکنانش روبرو است که می تواند این تیم را بار دیگر با بحران روبرو سازد.
دکتر نوروزی و این همه بازیکن مصدوم استقلال/ لشکر مصدوم استقلال را بشناسیم

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان این روزها تیمش را خالی تر از همیشه می بینید. استقلال به سندروم مصدمیت مبتلا شده است و هر روز به تعداد مشتریان کلینیک دکتر نوروزی اضافه می شود. امروز که تمرین تعطیل بود، 3 بازیکن استقلال زیرنظر مربی بدنساز این تیم به صورت اختصاصی تمرین کردند و 5 بازیکن دیگر در کلینیک حضور داشتند.

جالب اینکه از سوی کادر پزشکی آبی ها هنوز هیچ اظهارنظری درباره نوع مصدومیت و میزان دوری از میادین امثال رضایی و برزای و رحمانی و بقیه اعلام نشده است. به این فهرست باید مهدی رحمتی را هم اضافه کرد که بعد از بازی برابر صبا بابت درد زانو، حال و حوصله ندارد.

 

وریا غفوری

به دلیل پارگی مینیسک و انجام عمل جراحی، به گفته منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با صبا در جام حذفی، 5 هفته دیگر می تواند بازی کند.

 

روزبه چشمی

در آخرین بازی سال 1394 استقلال برابر پدیده، رباط صلیبی اش پاره شد. فعلا در حال دویدن کنار زمین است و گفته می شود از اواخر دی یا اوایل بهمن می تواند بازی کند.

 

خسرو حیدری

تلاش هایش برای بازی کردن با مصدومیت جزیی کار دستش داد. حیدری به آب و آتش زد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود ولی حالا چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند. قرار بود از شنبه، وارد سیکل تمرینی استقلال شود ولی همچنان کاملا آماده نیست و حتی امروز که تمرین تعطیل بود، مجبور شد اختصاصی تمرین کند.

 

رابسون جان واریو

درست مثل حیدری. دوران نقاهت را پشت سر گذاشته ولی کادر فنی ریسک نکرد و برابر صبا به او بازی نداد. او امروز هم که تمرین تعطیل بود، اختصاصی تمرین کرد.

 

یعقوب کریمی

به نظر نمی رسید جزو مصدومان باشد ولی در تمرین بعد از بازی برابر صبا، با پایی آسیب دیده و لنگان لنگان خودش را به محل تمرین رساند و یخ درمانی کرد.

 

بهنام برزای

به نظر می رسد یکی، دو هفته ای را در بهترین حالت از دست داده است. او به جمع مشتریان فیزیوتراپی استقلال اضافه شده.

 

کاوه رضایی

رباط داخلی پایش آسیب دید و به همین دلیل بازی برابر صبا را از دست داد. روز شنبه، تمرین نکرد ولی منصوریان گفته به زودی تمریناتش را شروع می کند. بعید است به بازی با گسترش فولاد در هفته یازدهم برسد.

 

جابر انصاری

روز شنبه را در کلینیک باشگاه سپری کرد. بعید است مصدومیتش جدی باشد.

 

بختیار رحمانی

مصدومیت او تقریبا مانند برزای است اگر شدیدتر نباشد. کادر پزشکی استقلال هنوز درباره اش اظهارنظری نکرده پس اوضاع چندان خوب نیست.

 

میثم مجیدی

در جریان یکی از تمرینات استقلال مصدوم شد و فرصت نیمکت نشینی برابر صبا را از دست داد. او هنوز به تمرینات برنگشته و یکی از مشتریان کلینیک دکتر نوروزی است.

 

محمدحسین کنعانی زادگان

لیگ به هفته سوم نرسیده، مصدوم شد و از جمع استقلالی ها کنار رفت. در هر بازی استقلال به ورزشگاه آزادی می آید ولی درباره زمان برگشتش به میادین، جوابی به خبرنگاران نمی دهد درست مثل منصوریان و دکتر نوروزی و بقیه مسئولان استقلال.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eojvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی بازیکنان استقلال مقابل سیاه جامگان