تاریخ انتشار: 1395/09/03 00:15
کد خبر: 247573

استفاده از خسرو در دفاع راست؛ منصوریان در برزخ

شاید منصوریان مجبور شود از خسرو حیدری در پست دفاع راست بازی بگیرد و او را از یک عنصر فعال در حمله و ارسال سانترهای خطرناک به یک عنصر دفاعی نامطمئن تبدیل کند.
استفاده از خسرو در دفاع راست؛ منصوریان در برزخ

به گزارش فرتاک ورزشی، مصدومیت، این فصل تکراری‌ترین واژه در خبرهای مربوط به استقلال بوده و در روزهای اخیر، بیشتر از همه خسرو حیدری را تحت تاثیر قرار داده است. ستاره استقلال 3 بازی آخر تیمش در لیگ و جام حذفی را بخاطر مصدومیت از دست داده اما او علاوه بر بهبود مصدومیتش، نگرانی بزرگتری دارد. حیدری در صورت رسیدن به مرز آمادگی و بازگشت به ترکیب استقلال، ممکن است مجبور باشد تاوان مصدومیت دو بازیکن دیگر تیمش را بدهد.

وریا غفوری، مدافع راست ثابت استقلال مصدوم شده و احتمالا به نیم فصل اول نمی‌رسد. ایده منصوریان، استفاده از بهنام برزای به جای او بود اما برزای هم اولین بازی در پست جدیدش بخاطر مصدومیت از زمین خارج شد. هرایر مگویان دیگر گزینه منصوریان هم عملکرد ضعیفی در پست دفاع راست داشته و شاید آخرین راه باقی مانده سرمربی استقلال، بردن خسرو حیدری به پست مدافع راست باشد.

بازی‌های خسرو حیدری در سال‌های اخیر، به دو بخش بازی در پست مدافع راست و هافبک راست خلاصه می‌شود. نمایش او در پست هافبک راست، با سانترهای خطرناک و نمایشی تاثیرگذار همراه بوده اما محدود شدن در پست دفاع راست، کیفیت او را پایین می‌آورد. به همین دلیل هم بیشتر مربیان اخیر استقلال و تیم ملی، از او در پست هافبک راست استفاده کرده‌اند.

حیدری، علاقه چندانی ندارد بعد از گذراندن دوران سخت مصدومیت، مجبور شود تاوان مصدومیت دو بازیکن دیگر تیمش را بدهد اما احتمالا منصوریان چاره‌ای جز این کار نخواهد داشت. تاوانی سنگین، به قیمت تغییر جایگاهش از بهترین پاسور، به مدافعی نامطمئن که توانایی مهار هافبک‌های سریع لیگ برتر را ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367ygz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر نوروزی و این همه بازیکن مصدوم استقلال/ لشکر مصدوم استقلال را بشناسیم