تاریخ انتشار: 1395/09/08 01:53
شاهرودی:
کد خبر: 246499

طارمی باید مثل پیوس تمرین کند/ هجمه زیادی به مهدی وارد می شود

رضا شاهرودی مدافع ملی پوش اسبق پرسپولیس را باید یکی از بهترین چپ پاهای تاریخ فوتبال ایران دانست
طارمی باید مثل پیوس تمرین کند/  هجمه زیادی به مهدی وارد می شود

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا شاهرودی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: بازی آخر این تیم را دیدم و کمی متعجب شدیم که چرا باید مهاجم خوبی مثل مهدی طارمی این همه موقعیت گل خراب کند. الان خیلی‌ها روی طارمی هجمه وارد می‌کنند ولی من معتقدم او با تمرین و تمرکز بیشتر، می‌تواند مشکلات گلزنی‌اش را حل کند.

وی افزود: طارمی بازیکن خوبی است، فقط در زدن ضربات آخر کم‌دقت است. باید مثل فرشاد پیوس در زمان اوجش، بعد از هر جلسه تمرین در زمین بماند و 100 تا 200 توپ را به دروازه خالی شوت کند. با این کار، چارچوب‌شناس می‌شود و چشم‌بسته هم می‌تواند گلزنی کند. طارمی باید تغییر رویه بدهد به خصوص استپ در حرکت و ضربات سالمش را بیشتر کند.

 

مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس در ادامه  خاطرنشان کرد: نه تنها طارمی بلکه همه بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر تمرین کنند. زمان بازی ما، به هر ورزشگاهی که در تهران می‌رفتید، چند بازیکن به صورت انفرادی تمرین می‌کردند. در همین زمین راه‌آهن، فرشاد پیوس دروازه خالی تمرین گلزنی می‌کرد. من هم می‌رفتم تا تمرین سانتر در حال حرکت کنم. چند بازیکن از باشگاه‌های دیگر به خصوص استقلال هم می‌آمدند برای تمرین. عصر همان روز، به صورت گروهی و با تیم تمرین می‌کردیم. بالاخره بازیکنی که پول حرفه‌ای می‌گیرد، شانس بازی در پرسپولیس را دارد و هر چیزی که آرزوی جوان‌های دیگر است را اطراف خود می‌بیند، باید هم بیشتر از دیگران تمرین کند و همیشه آماده باشد. این پرسپولیس نیاز به قهرمانی دارد و اگر باز هم مثل فصل قبل قهرمان نشود، اتفاق بدی رخ می‌دهد.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد: ما این حرف‌ها را از سر دلسوزی می‌زنیم وگرنه دشمن بازیکنان نیستیم. اگر می‌گوییم بیشتر تمرین کنند چون می‌دانیم رمز موفقیت، همین تمرین کردن است. باید همه ما به برانکو کمک کنیم. او آمده تا فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را دگرگون کند و تا به حال هم کاملاً موفق بوده است. این پرسپولیس می‌تواند به روزهای قدیم خود که در همان نیمه اول سه گل می‌زد و کار حریفان را تمام می‌کرد، برگردد. من فکر می‌کنم اگر همه پرسپولیسی‌ها پشت و حامی برانکو باشند، او می‌تواند حتی کارهای بزرگ‌تری در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد. حیف است پرسپولیس به خاطر از دست دادن فرصت‌های گلزنی، مثل فصل قبل ناکام بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489kgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر پیشکسوت محبوب سرخپوشان درباره فرصت سوزی های طارمی/هواداران از او انتظار دارند


 پرسپولیسی‌ها از فصل قبل عبرت بگیرند/ طارمی امید چند میلیون هوادار فوتبال است
پیوس:این تیم چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می‌شود