تاریخ انتشار: 1395/09/10 01:19
کد خبر: 246071

انتقال قرضی منشا به پرسپولیس امکان پذیر نیست

انتقال گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پیکان به پرسپولیس به عنوان یار کمکی امکان پذیر نیست.
انتقال قرضی منشا به پرسپولیس امکان پذیر نیست
به گزارش فرتاک ورزشی، درپی انتشار اخباری مبنی بر انتقال گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال پیکان به پرسپولیس برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حمید مطهری مربی تیم فوتبال پیکان گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ مذاکره ای با باشگاه پیکان برای انتقال منشا به پرسپولیس انجام نشده است.
 
وی ادامه داد: ما این بازیکن را پس از مشاهده فیلم های بیش از 200 بازیکن و گرفتن تست انتخاب کرده ایم و به او نیاز داریم و صحبتی هم در این باره انجام نشده است.
 
براساس این گزارش استفاده تیم ها از بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا قانونی بود که در گذشته وجود داشت و به عنوان مثال مهدی مهدوی کیا از سوی پرسپولیس در اختیار تیم پاس قرار گرفت و تیم پاس را در جام باشگاه های آسیا همراهی کرد و به عنوان یار کمکی در دیدار مقابل الطبه عراق به میدان رفت.
 
خداداد عزیزی هم در دهه 70 برای پرسپولیس به عنوان یار کمکی مقابل الریان قطر بازی کرد. همچنین محمود خوردبین هم در جام باشگاه های آسیا برای تیم استقلال به عنوان یار کمکی به میدان رفته است.
 
طی سال های اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا قانونی وضع کرده که بازیکنی می تواند یک تیم را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا همراهی کند که عضو تیم دیگری نباشد. در واقع اگر قرار باشد منشا در پیکان و در لیگ برتر بازی کند امکان همراهی وی با پرسپولیس به عنوان یار کمکی وجود ندارد.
 
منشا فقط در صورتی می تواند پرسپولیس را در آسیا همراهی کند که بازیکن این تیم شده و برای پیکان در لیگ برتر بازی نکند. پیکانی ها که حالا به بالای جدول صعود کرده اند به راحتی حاضر نیستند این بازیکن را از دست بدهند و به دنبال جذب مهاجم دیگری بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw6on

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگزین طارمی در نیم‌فصل؛ منشا یا زهیوی؟!

امیرحسین صادقی مشکلی با یار کمکی پرسپولیس ندارد
امیدوارم از اصفهان با بیشترین امتیاز برگردیم