تاریخ انتشار: 1395/09/12 01:18
کد خبر: 245643

استقلال به عدد 12 رسید/ کاوه به حاشیه امنیت رسید

استقلال امروز توانست با یک بازی خوب و قابل قبول صبا را در قم با نتیجه 2-0 شکست‌دهد.
استقلال به عدد 12 رسید/  کاوه به حاشیه امنیت رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزی که هم مهاجمان استقلال گلزنی کردند و هم مدافعان آبی‌پوش کم اشتباه ظاهر شدند تا همراه با کلین‌‌شیت دیگری از مهدی رحمتی، هم منصوریان کمی احساس آرامش کند، هم کاوه رضایی که به‌خاطر از دست‌دادن موقعیت‌ها تحت فشار بود کمی حاشیه امنیت پیداکند.

استقلال به‌طورکلی این هفته‌ها روند روبه رشدی را طی می‌کند. آن‌ها بعد از باخت هفته سوم برابر نفت‌آبادان در ورزشگاه آزادی، تا امروز در 9بازی لیگ و 3 بازی جام حذفی برابر حریفان نباختند و موفق شدند در هفت بازی هم دروازه خود را بسته نگه‌دارند. روندی که نشان از استحکام نسبی ساختار دفاعی استقلال دارد. هرچند مدافعان و هافبک‌های استقلال هفته گذشته و برابر گسترش فولاد پراشتباه ظاهر شدند، اما بازهم شکستی به نام استقلال ثبت نشد.

بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد دارند تیم‌ منصوریان پرنوسان ظاهر شده و اصلا نمی‌شود به یک برد یا یک بازی زیبا از این تیم اعتماد کرد. اما منصوریان و تیمش آهسته آهسته و چراغ خاموش به سمت رده‌های بالای جدول می‌آیند. شاید به زودی این نوسان‌ها هم برطرف شود و استقلال منصوریان چهره یک مدعی واقعی به خود بگیرد. آن‌ها برای ورود به جمع مدعیان ‌هفته آینده بازی سختی را برابر تراکتور قلعه‌نویی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voynz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و تغییر سیستم استقلال