تاریخ انتشار: 1395/09/12 01:33
کد خبر: 245639

گل نزن های سپاهانی و آزردگی ویسی

سپاهان امروز در تبریز برابر گسترش فولاد شکست خورد تا عبدالله ویسی همچنان روزهای سختی را در اصفهان بگذراند. نکته جالب توجه و نگران کننده سپاهان امسال گل نزدن‌های مهاجمان این تیم است.
گل نزن های سپاهانی و  آزردگی ویسی

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از گذشت دوازده هفته از لیگ برتر هنوز سه مهاجم اصلی سپاهان نتوانسته‌اند برای تیم‌شان گلزنی‌ کنند. دراین بین پدرو هنریکه و مهرداد محمدی که بیشتر از عماد میرجوان بازی کرده‌اند هرکدام یک پنالتی هم از دست داده‌اند. بهترین گلزن حال حاضر سپاهان احسان حاج‌صفی مدافع چپ این تیم است که توانسته3 گل برای اصفهانی‌ها بزند.

در هفته‌های اخیر سپاهان یا گل نمی‌زند و یا مدافعان و هافبک‌ها برای تیم ویسی گل‌زنی می‌زنند. اتفاقی که باعث شده این تیم درمیانه‌های جدول قرار بگیرد. ویسی درپایان بازی امروز هم نسبت به گل‌نزنی‌های مهاجمانش گفته: «ما مثل خیلی از تیم‌ها یک تمام‌کننده حرفه‌ای نداریم و کارمان را تکمیل نمی‌کنیم. باید روی این موضوع کار کنیم. مطمئناً در نیم‌فصل تیم را ترمیم و اصلاح می‌کنیم اما اینکه بازیکن خارجی می‌گیریم یا داخلی، هنوز مشخص نیست.»

ویسی که قرار بود این فصل سپاهان را در حد و اندازه مدعی قهرمانی آماده کند، همچنان بین ضعف‌های هجومی و دفاعی تیمش سردرگم است و امیدوار ی دارد تا در نیم فصل دوم ایراد‌ها را برطرف کند. شاید هم مهرداد محمدی به روزهای اوجش بازگردد و موتور گلزنی پدرو هنریکه روشن شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oepyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی و سپاهان/ نه مدافعی موجود است و نه مهاجمی