تاریخ انتشار: 1395/09/12 16:07
کد خبر: 245568

فریاد برای پایان جشن تولد منصوریان

سرمربی استقلال در جریان بازی با صبای قم با درس گرفتن بازیکنان این تیم از اشتباه گذشته استرس کمتری را تحمل کرد.
فریاد برای پایان جشن تولد منصوریان

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان بعد از بازی با گسترش فولاد و از دست دادن پیروزی برابر این تیم در نشست خبری گفت: بازیکنان استقلال بعد از تساوی برابر گسترش فولاد فهمیدند که به بازی خوب امتیاز نمی دهند و از این موضوع درس گرفتند که باید تا پایان بازی جنگید.

 

سرمربی آبی ها که در دیدار برابر گسترش فولاد پیروزی با ارزشی را از دست داده بود، بارها در جریان تمرین آبی ها در هفته گذشته از آنها خواست تا اشتباه بازی با آبی های تبریزی را تکرار نکنند و اگر استقلال دوباره این اشتباه را تکرار کند، شکست  خواهد خورد.

شاگردان منصوریان در دیدار برابر صبای قم اما نمایش هوشمندانه ای داشتند. استقلال در ابتدای بازی خیلی خوب توانست از برتری خود استفاده کند تا مانند بسیاری از بازی ها کار این تیم به نیمه دوم و فشار بالای بازی کشیده نشود. شاگردان منصوریان بعد از 10 نفره شدن صبا نیز برخلاف بازی با گسترش فولاد عملکرد قابل قبولی داشتند و تیم منصوریان همچنان برتری خود را برابر صبا حفظ کرد و در نیمه دوم با استفاده از غفلت دفاع صبا، این تیم را وادار به انجام خطایی کرد که جریمه آن یک کارت قرمز بود. شاگردان منصوریان بعد از این اتفاق باز هم حملات خود را ادامه دادند و این بار علی قربانی بی دردسر دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان با وجود فرصت سوزی های زیاد با برتری دو گله، سومین شکست خانگی را به صبا در دیدارهای رو در رو به این تیم تحمیل کنند.

 

بازیکنان استقلال در جریان بازی با صبای قم نمایش قابل قبولی داشتند تا استقلال چهارمین برد فصل خود را ثبت کرده باشد و مجموع امتیازات خود را به 18 برسانند. استقلال منصوریان در دیدارهای گذشته نمایش قابل قبولی دارد و حالا سرمربی آبی ها با خیالی آسوده تر جشن پیروزی را برگزار می کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpyx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج یک استقلالی از تیم صبا