تاریخ انتشار: 1395/09/12 22:04
کد خبر: 245496

رضاییان- ماهینی؛ کدام یک بهتر است؟ کار سخت برانکو برای ترکیب در دیدار آینده

دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر بسود سرخپوشان به پایان رسید تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.
رضاییان- ماهینی؛ کدام یک بهتر است؟ کار سخت برانکو برای ترکیب در دیدار آینده

به گزارش فرتاک ورزشی، برانکو برای دیدار با ماشین سازی تبریز و به دلیل نبود محمدانصاری در خط دفاعی، مجبور به تغییراتی شد که مهم ترین آن حضور رامین رضاییان در دفاع راست بود، جایی که از ابتدای فصل در اختیار حسین ماهینی قرار داشت و به همین دلیل حسین به دفاع وسط نقل مکان کرد تا در کنار سید جلال حسینی قرار بگیرد.

 

در این دیدار رامین رضاییان با استارت ها و نفوذ خود توانست بارها و بارها خط دفاعی ماشین سازی را بر هم بزند و پایه گذار گل پرسپولیس در این دیدار بود تا مشخص شود که او در کارهای هجومی بهتر از حسین ماهینی است اگرچه نباید این موضوع را هم نادیده گرفت که ماهینی در کارهای دفاعی موفق تر از رامین می باشد .

با توجه به حضور رامین رضاییان در میادان و نفوذهای این بازیکن از جناح راست، این طور به نظر می رسد که برانکو برای بازی آینده که محمدانثاری را هم در اختیار دارد، با مشکل بسیاری برای ترکیب خط دفاعی روبرو است و باید دید و منتظر ماند که ایا در دفاع راست از ماهینی استفاده خواهد کرد یا این که رامین را در این منطقه دفاعی به کار خواهد گرفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456lzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لجبازی برانکو ادامه دارد/پلی یانسکی به جای رضاییان