تاریخ انتشار: 1395/09/13 00:46
کد خبر: 245447

رضاییان بعد از بازی در مورد فرصت سوزی های طارمی چه گفت؟

مدافع ملی پوش پرسپولیس معتقد است که «مهدی طارمی»‌ بهترین مهاجم ایران است و عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست خواهد آورد.
رضاییان بعد از بازی در مورد فرصت سوزی های طارمی چه گفت؟

به گزارش فرتاک ورزشی، «رامین رضاییان» جمعه شب و پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی که با بازگشت به صدرجدول همراه شد، عنوان کرد: ابتدا باید از هواداران که در این شرایط آب و هوایی در ورزشگاه حاضر شدند قدردانی کنم و امیدوارم با تداوم موفقیت ها، موجب شادی آنان شویم.

وی در مورد عملکرد محتاطانه پرسپولیس در بیست دقیقه پایانی دیدار امروز، توضیح داد: برتری یک بر صفر بسیار خطرناک است و همین امر سبب شد تا در دقایقی از دیدار با استرس کار را دنبال کنیم.

رضائیان عنوان کرد: در ابتدای نیمه دوم به دنبال زدن گل دوم بودیم تا کار تمام شود که این مساله عملی نشد و امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم راحت تر به گل دست یابیم.

وی درخصوص فرصت سوزی های متعدد مهدی طارمی، عنوان کرد: او بازیکن بدشانسی است اما یقین دارم در انتهای فصل آقای گل خواهد شد. طارمی در تمرین به راحتی گلزنی می کند، اما شرایط بازی رسمی متفاوت است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید تا این تیم با 26 امتیاز صدر جدول رده بندی را تصاحب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwykn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنت شکنی بزرگ برانکو برای جدال با ماشین‌سازی/رضاییان فیکس؛ طارمی روی نیمکت!