تاریخ انتشار: 1395/09/13 14:50
چینی: با قلعه نویی در عین رقابت رفیق هستیم
کد خبر: 245386

صبا حتی یک موقعیت هم در برابر استقلال نداشت

مربی استقلال ادعا می کند 9 نفر شدن صبا تاثیری در نتیجه بازی نداشت.
 صبا حتی یک موقعیت هم در برابر استقلال نداشت

به گزارش فرتاک ورزشی، علی چینی گفت: اگر بازی را دقت می کردید صبا چه زمانی که 11 نفر بود و چه زمانی که 9 نفره شد با 8 یا 9 نفر دفاع می کرد و به نظر می رسد کم شدن بازیکنان آنها در کارهای دفاعی شان تاثیری نداشت و تنها در کارهای تهاجمی آنها تاثیری ایجاد کرد.

 

او ادامه داد: این پیروزی به طور قطع حق استقلال بود چون ما در طول بازی چند موقعیت عالی گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و تیم صبا حتی یک موقعیت گل هم روی دروازه ما نداشت و مهدی رحمتی بی کار ترین بازیکن زمین بود. ما می توانستیم گل های بیشتری به صبا بزنیم.

 

مربی استقلال در مورد فرصت سوزی مهاجمان استقلال هم می گوید: به هرحال مهاجمان ما هم دارند زحمت می کشند و ما باید بیشتر روی آنها کار کنیم تا بتوانیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم.

 

چینی در مورد درگیری های پایان بازی هم می گوید:  من صحبت نمی کنم چون دیگر همه چیز تمام شده است و به آن نپردازیم بهتر است.

 

او در مورد بازی استقلال برابر تراکتورسازی و تقابل با امیرقلعه نویی می گوید: امیر قلعه نویی استاد  ما است و ما در عین رفاقت با هم رقیب هستیم. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است اما ما هم تیم خوبی هستیم و با برنامه ریزی کادرفنی تلاش می کنیم در این بازی پیروز شویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndo7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یعقوب کریمی: باید 5 بر صفر صبا را می‌بردیم
بی احترامی به استقلال، بی احترامی به خانواده ام است