تاریخ انتشار: 1395/09/13 15:11
کد خبر: 245382

انتقام دیرهنگام پرسپولیس از خطیبی

پس از شکست روز گذشته ماشین سازی مقابل پرسپولیس، رسول خطیبی از سمت خود استعفا داد و مدیران این باشگاه هم موافقت کردند.
انتقام دیرهنگام پرسپولیس از خطیبی

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروزی سرخ ها در دیدار روز گذشته مقابل ماشین سازی، علاوه بر این که پرسپولیس را صدرنشین لیگ کرد، بحران ماشین سازی را وخیم تر و رسول خطیبی را به درب خروجی باشگاه هدایت کرد. این پیروزی به نوعی انتقام گیری پرسپولیس از تیم های تبریزی هم بود. دو فصل قبل در ۱۵ شهریور سال ۹۳، پرسپولیس و تراکتور حساس ترین دیدار هفته هفتم را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند و تیم میهمان موفق شد با سه گل، سرخپوشان پایتخت را شکست دهد. مدیران بی طاقت پرسپولیس که توانایی مدیریت بحران حاصل را نداشتند، پس از این بازی علی دایی را اخراج کردند و حمید درخشان را جایگزین او قرار دادند تا تیره روزی های پرسپولیس در آن فصل ادامه یابد. بدون شک اگر شاگردان علی دایی تراکتور را شکست می دادند شرایطشان تغییر پیدا می کرد اما باخت مقابل تیم تبریزی بحرانِ آن ها را دو چندان کرد.

اتفاقا در آن زمان نیز سرمربی تراکتورسازان رسول خطیبی بود. البته آن سال خطیبی تا اواسط فصل نتایج درخشانی کسب کرد و حتی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید اما نهایتا پس از چند هفته افت، اخراج شد و تونی اولیویرا جانشینش شد. حال زمان گذشت و گذشت تا رسول خطیبی بازهم به پرسپولیس برسد اما این بار سرخپوشان پایتخت تیم او را شکست دادند و موجب کناره گیری خطیبی از ماشین سازی شدند.

 

پرسپولیسی ها نیز نسبت به سال های گذشته نتایج بهتری مقابل تیم های تبریزی کسب کرده اند. با احتساب پیروزی این تیم مقابل ماشین سازی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفت دیدار اخیر مقابل تبریزی ها بدون شکست بوده اند و موفق به کسب ۱۷ امتیاز شده اند! حال باید دید آن ها می توانند در سه دیدار دور برگشت هم این روند را حفظ کنند و تعداد دیدارهای بدون شکستشان را دو رقمی کنند یا خیر؟!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8kyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس - ماشین سازی تبریز؛ شاگرد «دست به دامان» استاد