تاریخ انتشار: 1395/09/13 21:06
کد خبر: 245305

دردسر جدید برای برانکو/ غافلگیری پروفسور در ترکیب پرسپولیس

رفع محرومیت محمد انصاری و درخشش رامین رضاییان و نحوه استفاده از این مدافع به چالش جدیدی برای برانکو تبدیل شده است.
دردسر جدید برای برانکو/ غافلگیری پروفسور در ترکیب پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی، با رفع محرومیت انصاری به طور قطع این مدافع ملی‌پوش به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. با این شرایط و از آنجا که برانکو اعتقاد ویژه‌ای به حسین ماهینی داشته و در هر شرایطی او را به رامین رضاییان در دفاع راست ترجیح داده دور از انتظار نیست که ماهینی هم همچون یازده هفته ابتدایی لیگ به پست خود در دفاع راست بازگردد. این در حالی است که رضاییان پس از هفته‌ها نیمکت نشینی به خاطر استفاده از ماهینی در دفاع وسط فیکس شد و با پاس گلی سه امتیازی در بازی ماشین سازی تاثیرگذار بود. برانکو در هفته‌های گذشته حتی حاضر نشد احمدزاده را نیمکت نشین کرده و رضاییان را در گوش راست به طور ثابت بازی دهد.

 

برانکو البته ممکن است این چالش و معادله را با یک جابجایی حل کرده و رضاییان را فیکس کند. ناکامی پریموف و علیپور در گلزنی می‌تواند با تصمیم برانکو مبنی بر استفاده از امیری به عنوان زوج طارمی همراه باشد. امیری تا قبل از مصدومیت عالیشاه زوج طارمی در خط حمله بود. حالا احتمال اینکه برانکو از احمدزاده در هافبک چپ استفاده کرده و امیری را به خط حمله بفرستد زیاد است. در چنین حالتی رضاییان در پست هافبک راست فیکس خواهد شد. احمدزاده دو فصل در تراکتورسازی و همین دربی اخیر پایتخت در هافبک چپ بازی کرده و رضاییان هم چه در پرسپولیس و چه در صبا و راه آهن به کرات در هافبک راست به میدان رفته است.

 

راه دیگر ادامه همان راهی است که برانکو با قرار دادن ماهینی در دفاع وسط رفت و این بار محمد انصاری بعد از بازگشت به ترکیب جای محسن ربیع خواه را در دفاع چپ بگیرد که بعید است این مربی از حضور انصاری در مرکز خط دفاعی دل بکند. به نظر می‌رسد برانکو به جز این چاره دیگری برای استفاده از رضاییان در ترکیب اصلی نداشته باشد مگر اینکه بخواهد با نیمکت نشینی رضاییان همه را غافلگیر کند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akkey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لجبازی برانکو ادامه دارد/پلی یانسکی به جای رضاییان

پست حسین ماهینی سبب فیکس شدن رضاییان میشود