تاریخ انتشار: 1395/09/14 00:38
کد خبر: 245272

نتیجه گیری فوق العاده منصوریان و استقلال

استقلال و منصوریان در دوازده هفته گذشته دو عملکرد متفاوت در 6 هفته اول و 6 هفته دوم کسب نموده اند.
نتیجه گیری فوق العاده منصوریان و استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروزی برابر صبا باعث شد استقلال با 18 امتیاز به رتبه پنجم جدول برسد، هم امتیاز با ذوب آهن و با حداقل اختلاف نسبت به نفت رده سومی. این تیم نسبت به روزهای ابتدایی فصل تغییرات زیادی کرده است گرچه هنوز زیبا بازی نمی کند و نتوانسته تماشاگرانش را به ورزشگاه بیاورد.

 

بازیهای خانگی

استقلال در 6 هفته ابتدایی فصل، میزبان نفت، صنعت نفت و ماشین سازی بود و هیچکدام از این بازیها را نبرد. تیم منصوریان به صنعت نفت باخت و برابر دو تیم دیگر، برتری یک بر صفرش را از دست داد و مساوی کرد. در 6 هفته بعدی، استقلال میزبان ذوب آهن، سایپا و گسترش فولاد بود و تنها نتوانست تیم آخر را شکست بدهد و مساوی کرد. این یعنی مجموع امتیازات خانگی استقلال در 6 هفته ابتدایی نسبت به 6 هفته بعدی از 2 به 7 رسید.

 

بازیهای بیرون خانه

استقلال در 6 هفته ابتدایی، برابر استقلال خوزستان، پیکان و پرسپولیس به عنوان مهمان قرار گرفت و زمین را بدون حتی یک برد ترک کرد. در 6 هفته دوم، استقلال توانست سیاه جامگان و صبا را در خانه این دو تیم شکست بدهد و با فولاد مساوی کند. بسان بازیهای خانگی، امتیازات بیرون خانه آبی ها هم در 6 هفته دوم از 2 پوئن در 6 هفته اول به 7 امتیاز رسید.

 

درمجموع

تیمی که در 6 هفته اول حتی یک برد نداشت و دو بار شکست خورده بود، در 6 هفته بعدی صاحب 4 برد شد و حتی یک بار هم شکست نخورد. گلهای زده استقلال در 6 هفته دوم فصل نسبت به 6 هفته ابتدایی، دو برابر و گلهای خورده اش تقریبا نصف شد. و مهمترین تفاوت؛ تیمی که از 6 هفته ابتدایی فصل 4 امتیاز گرفته بود از 6 هفته بعدی 14 امتیاز گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4566e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مبهم کریمی برای بازی با تراکتور/ آخرین وضعیت مصدومان استقلال