تاریخ انتشار: 1395/09/16 02:52
کد خبر: 244852

ساسان انصاری: با برانکو که حرف زدم تصمیم گرفتم بروم/ هدف های بزرگی برای حضور در پرسپولیس داشتم

ساسان انصاری در برنامه نود حاضر شد و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.
ساسان انصاری: با برانکو که حرف زدم تصمیم گرفتم بروم/ هدف های بزرگی برای حضور در پرسپولیس داشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهاجم رانده شده از پرسپولیس در برنامه نود حاضر شد و به سوالات مجری معروف این تیم پاسخ داد و در خصوص رفتنش از پرسپولیس و درخشش در فولاد سخن گفت.

ساسان انصاری در ابتدا در برابر این سوال فردوسی پور که آیا در برنامه تلفنی نود شرکت می کنی یا نه گفت: بله شرکت می کنم و شاید بالای 200 باری باشد شرکت کرده ام .

 وی در برابر این سوال که چطور شد به پرسپولیس رفتی و چرا بعد از سه ماه به فولاد  برگشتی گفت: هدف های بزرگی برای حضور در پرسپولیس داشتم و به نیت فیکس بازی کردن به این تیم بزرگ رفته بودم ولی بعد از مدتی دیدم اگر بخواهم این روند را ادامه بدهم شاید تا پایان فصل فرصت بازی پیدا نکنم برای همین بعد از صحبت با آقای برانکو تصمیم گرفتم به فولاد برگردم.

وی در خصوص این که آیا فکر می کرد در برگشت به فولاد تا این حد خوب بشود گفت: در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و منم برگشتم به تیم فولاد و تصور می کردم بهتر بشوم ولی فکر نمی کردم تا این حد خوب بشود و لطف خدا شامل حال من شد وبه قول شما(عادل فردوسی پور) خدا منو بغل کرد.

انصاری در ادامه گفت: واقعا بازیکنان پرسپولیس همه با شخصیت هستند و من در طی آن مدت هیچ بی احترامی از کسی ندیدم و احترام متقابل حفظ شده بود .تلاش هم تیم های خوب بود واگر من عملکرد خوب مربوط به کادر فنی و هم تیم ها بوده.

مهاجم فولاد در ادامه گفت: اگر در فولاد موفق شده ام به دلیل حمایت های کادر فنی و تلاش های دیگر بازیکنان بوده است که من هم در نهایت خوب دیده شده ام و برگشتنم به فولاد سبب خیر شد.

وی در پایان گفت: اولویت اول تا دهم من ماندن در فولاد است چون همه چی برایم در اینجا ایده آل  می باشد و قراردادم هم طوری است که نمی توانم از این تیم جدا بشوم حالا فرقی ندارد که این تیم پرسپولیس باشد چه حتی بارسلونا باشد نمی توانم جدا بشوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39aak7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو-سعداوی/ فولاد رنگ امتیاز را می بیند؟

آقای برانکو؛ بازیکن شناس باش!
آقای گل جدید لیگ برتر"ساسان انصاری