تاریخ انتشار: 1395/09/27 10:22
کد خبر: 242464

کاپیتان پرسپولیس: ما به قهرمانی نیم فصل و قهرمانی آخر فصل فکر نمی‌کنیم.

کاپیتان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که جمعه ورزشگاه آزادی پر شود، چون می‌خواهیم به هواداران یک برد خوب هدیه بدهیم و آماده‌ایم که این بازی هر چه زودتر شروع شود.
کاپیتان پرسپولیس: ما به قهرمانی نیم فصل و قهرمانی آخر فصل فکر نمی‌کنیم.

سید جلال حسینی دیروز در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز همه، پرسپولیس را دیدند. کاملا سوار بازی بودیم و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. خیلی خوب شروع کردیم و خوب هم می‌توانستیم بازی را تمام کنیم.

وی افزود: متاسفانه روی ضربه از راه دور که یک موقعیت نصف و نیمه هم نبود، گل بدی خوردیم و نتوانستیم آن را جبران کنیم. از همه هواداران مخصوصا هوادارانمان در اصفهان تشکر می‌کنم. از تمام کسانی که آمدند و ما را حمایت کردند ممنون هستیم ولی این را بگویم که همه قدرت پرسپولیس را دیدند.

سید جلال حسینی در ادامه تصریح کرد: همه دیدند که بچه‌های ما چقدر تلاش کردند. از اول بازی‌ها هم همینطور بودیم و در این بازی هم، همه پرسپولیس را دیدند. ما از اول بازی، شروع خوبی داشتیم. از دقیقه یک تا دقیقه 90 ولی متاسفانه نتوانستیم، سه امتیاز خوب و شیرین را به هواداران هدیه بدهیم.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اخطار داور در ابتدای بازی به کامیابی‌نیا و تاثیر آن بر روحیه تیم گفت: متاسفانه نمی‌دانم چه باید بگویم. وقتی کمال کارت زرد گرفت، من رفتم با داور صحبت کنم که ایشان با یک تذکر جدی مرا تهدید کرد. در جریان بازی هم بارها بازیکنان و نیمکت نشینان تیم حریف به عملکرد داور به نحو بدی اعتراض می‌کردند اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. این شرایط، شرایط خاصی بود که من امروز دیدم و امیدوارم باشگاه پرسپولیس در این مورد ورود کند.

حسینی در خصوص وضعیت چمن زمین و شرایط ورزشگاه تصریح کرد: همه زمین ها همین طور هستند و ما مجبوریم در این زمین‌ها بازی کنیم اما شرایط ورزشگاه برای برگزاری این دیدار خوب بود.

 

سید جلال در مورد آمادگی بازیکنان در این بازی گفت: بچه‌های ما همه در شرایط خیلی خوبی بودند و تمام تلاش خودشان را انجام دادند اما تیم حریف فقط به بازی مستقیم روی آورده بود و زیر توپ زدن را در دستور کار داشت. در این شرایط بچه‌های ما کاری نمی‌توانستند انجام بدهند و خیلی از بازیکنان ما از شرایط بازی خارج می‌شدند و روی عملکرد آنها تاثیر منفی داشت. ما بالای 7 تا 8 آفساید گرفتیم و این تنها کاری بود که مجبور بودیم انجام بدهیم.

در سوالی، از سید جلال حسینی پرسیدیم به عنوان کاپیتان تیم ملی و کاپیتان پرسپولیس این طبیعی است که از این باخت ناراحت باشید اما آیا الان نباید تیم را از این وضعیت خارج کنید؟ که وی پاسخ داد: مطمئن باشید از روز یکشنبه، هم خوب استراحت می‌کنیم و از همه مهمتر خوب تمرین می‌کنیم. امیدوارم که روز جمعه ورزشگاه آزادی پر شود چون می‌خواهیم به هواداران عزیزمان یک برد خوب هدیه بدهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم و با تمام وجود برای این بازی به میدان می‌رویم و آماده‌ایم که این بازی هر چه زودتر شروع شود.

حسینی در پایان در مورد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس عنوان کرد: ما اصلا به قهرمانی نیم فصل و قهرمانی آخر فصل فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و الان فقط منتظر بازی با سیاه جامگان هستیم و به هیچ چیز دیگر جز یک برد شیرین فکر نمی‌کنیم. از هواداران پرسپولیس مخصوصا طرفدارانمان در اصفهان تشکر و عذرخواهی می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgaxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان، احتمالا غایب بزرگ پرسپولیسی ها مقابل ذوب آهن

هشدار به سید جلال حسینی!
غفلت ازتبریزی جبران ناپذیر است