تاریخ انتشار: 1395/09/28 00:25
کد خبر: 242258

باخت پرسپولیس به ضرر ما شد!

باخت پرسپولیس به ضرر ما شد!
مدیرفنی سیاه جامگان مشهد گفت: «در درجه اول می رویم که به پرسپولیس نبازیم و روی ضدحملات نیم نگاهی هم به پیروزی داریم.»

 

خداداد عزیزی درباره پیروزی روز گذشته سیاه جامگان مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: «بازی دیروز از حساسیت بالایی برخوردار بود و خدا را شکر خوب بازی کردیم. عملکرد بازیکنان تیم ما کاملا راضی کننده بود، اگر چه در 2 بازی قبلی مقابل پیکان و نفت آبادان نیز شرایط خوبی داشتیم اما به امتیاز نرسیدیم. توپ های ما در بازی های قبلی گل نمی شد اما خدا را شکر در این بازی یک گل 3 امتیازی زدیم و از آن دفاع کردیم.»

 

 

* اخراج بازیکن ما اشتباه بود

وی افزود: «با اخراج عباس عسگری کار ما خیلی سخت شد. ما اعتراض کنیم، جبهه می گیرند اما باور کنید کارت قرمزی که زرگر به بازیکن ما داد، خیلی سختگیرانه بود. من در فیلم بازی که نگاه کردم، متوجه شدم اصلا برخوردی نبود اما داور کارت قرمز داده است. این در حالی است که چند دقیقه قبل از آن بازیکن حریف با آرنج به صورت بازیکن ما کوبید و داور هم در نزدیکی صحنه بود اما به او کارت زرد داد. متاسفانه این اتفاق باعث شد 30 دقیقه 10 نفر بازی کنیم، اگرچه بازیکنان با دوندگی سعی کردند نتیجه را حفظ کنند. اگر 10 نفره نمی شدیم، شاید می توانستیم گل دوم را هم بزنیم چون بازیکنان ما خیلی خوب به هم پاس می دادند و به جز یک موقعیت به حریف فرصتی ندادیم.»

 

 

* باخت پرسپولیس به ضرر ما شد

مدیرفنی سیاه جامگان مشهد درباره شکست پرسپولیس قبل از رویارویی با تیمش تصریح کرد: «من فکر می کنم این شکست به ضرر ما شد چون حالا پرسپولیسی ها با انگیزه بیشتری برای پیروزی به زمین می آیند. در آزادی بازی کردن مقابل پرسپولیس سخت است. البته از سوی دیگر برای بازیکنان ما انگیزه های ویژه ای هم وجود دارد که 2 برابر همیشه تلاش کنند تا دیده شوند. ما با تلفیقی از جوانان و باتجربه ها به مصاف پرسپولیس می رویم. مطمئنا که بازیکنان من از نظر فوتبالی مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستند. در درجه اول می رویم که نبازیم و روی ضدحملات نیم نگاهی هم به پیروزی داریم.»

 

 

* روی سکوها قندیل بستم!

عزیزی درباره محرومیتش از نشستن روی نیمکت برای بازی با پرسپولیس گفت: «من از کمیته انضباطی می خواهم که این محرومیت را کمی تعدیل کند. از باشگاه نیز خواسته ام که درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه بدهد. اگر نظرشان این بوده که مرا تنبیه کنند، این اتفاق انجام شد چون دیروز در آن سرما روی سکوها نشستم و داشتم قندیل می بستم. گفته اند رای قطعی است اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که من روی نیمکت باشم. آن روز قبول دارم که تند صحبت کردم اما باز هم می گویم وقتی یک مربی حس می کند حقی از تیمش ضایع می شود، نمی تواند ساکت بنشیند.»

 

 

* با برانکو مشکلی ندارم

وی درباره اینکه با برانکو از دوران بازیگری اش در تیم ملی مشکلی دارد، گفت: «من هیچ مشکلی با برانکو ندارم. در آن دوره که او سرمربی تیم ملی بود، مرا دعوت نمی کرد اما بعد از آن با فشار مطبوعات من و وحید هاشمیان را دعوت کرد. من گذشته ها را فراموش کردم و رابطه خوبی هم با برانکو دارم.»

 

 

* با رهنمودهای اصفهانیان بردیم!

مدیرفنی سیاه جامگان در پایان درباره اظهارات اصفهانیان علیه خودش خاطرنشان کرد: «آقای اصفهانیان گفت ما درباره داوری صحبت نکنیم، من هم جواب خودش را دادم و گفتم شما هم فنی حرف نزن چون حوزه ات داوری است. مگر شما رئیس "آپارتمان داوری" نیستی؟! پس چطور می توانی بفهمی که بازیکنان ما آمادگی جسمانی پایینی دارند؟ مگر علم غیب داری یا بو می کشی؟ اصلا بدانی، این مسائل به شما ربطی ندارد. به هر حال این را بگویم که من از بیانات اصفهانیان استفاده کردم و با کمک رهنمودهای او دیروز پیروز شدیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8rze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست تعلیق محرومیت سرمربی حریف پرسپولیس